2013. november 15., péntek

Stenders kókusz vanília fürdőtej - vélemény

Nem vagyok az a fürdőzős típus (a zuhanyt előnyben részesítem), de a fürdőtej szó hallatán kicsit elfogott az izgatottság, hogy vajon milyen élményt nyújthat, ugyanis a bakancslistámon szerepel egyszer egy kád tejben való megmártózás. Így, hát úgy gondoltam egy valamiféle "elő-élményként" mindenképp ki kell próbálnom!


A csomagban 150 g fehér por található. Már kibontáskor érezni az intenzív kókusz és vanília illatot, melyben az előbbi dominál jobban, de a vanília is felsejlik benne. A kádba öntve a víz felveszi a tejszerű, fehér állapotát, ami csak úgy árasztja magából az illat kavalkádot, betöltve az egész fürdőszobát, vagy akár a lakást.
Hatásai: vitalizálja a testet, erősíti a szexuális vágyat (állítólag) és én a bőrömön is éreztem némi hidratálást. Ajánlott 20 percig áztatni magunkat a vízben és mellé nem használni tusfürdőt ill. szappant.

Nem tartalmaz BHT-t, színezéket és ásványi olajakat. 

Kikapcsolódáshoz, feltöltődéshez, pihenéshez kiválóan alkalmas egy nyugodt fürdőzésig. Próbáld ki, nem fogsz csalódni!

Ráadásul most 10%-al olcsóbban megrendelheted 2013. 11. 18. éjfélig a stenders.hu oldalról, ha használod az ABB kuponkódot!
4999 Ft felett a szállítás ingyenes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése