2013. november 6., szerda

'Interjú'

A minap kaptam egy emailt egy olvasótól, miszerint a szakdolgozatát a bloggerek szerepéről írja a szépség és divat iparban. Mellékelve kaptam egy kitöltendő tesztet és pár kérdést: a blogról és a véleményemről. Ezt szeretném Veletek is megosztani, de mielőtt tovább olvasnál, kérlek segítsd Te is a munkáját és töltsd ki az alábbi pár percet igénybe vevő tesztet: KATT! 

Kérdések - válaszok

Hogyan jött az ötlet hogy blogot csinálj?

Amikor elkezdtem otthon sminkelgetni 3-4 évvel ezelőtt nagyon béna voltam és az első sikeres makeupom után pedig úgy gondoltam ezt meg kell osztanom mindenkivel. Először ezt csak a személyes facebook oldalamon tettem meg, majd feltöltöttem csak a képeket blogspot.com-ra, később már szövegekkel is és személyes tapasztalatokkal, ami aztán egy bloggá nőtte ki magát.

Milyen csatornákon követhetünk téged?

Blogger.com-on, facebookon illetve van egy instagram csatornám is, de az inkább személyes platformként fut.

 Kövess be instán, itt: instagram.com/rebellis_alexa


Mennyi feliratkozód van?
Blogger.com-on 340 körül stagnálok.

Mit gondolsz az általad szolgáltatott tartalomról?

Nem írok mostanában túl gyakran, de ha valamit megosztok, arról úgy gondolom, hogy jobb ha több emberhez is eljut, ezért ha választani kell a négy jellemzés közül a hitelest mindenképp kiemelném.

Véleményed szerint mennyire befolyásolod a követőidet abban, hogy mit vásárolnak meg?

Őszintén szólva fogalmam sincs. A kommentelési kedv mostanában nagyon alább hagyott, ezért már nehéz megjósolni azt, hogy ha egy lány bemegy a Rossmannba, mennyire jut eszébe, hogy akkor se vegye meg azt a csábítóan olcsó, agyon reklámozott szart, mert azelőtt héten ketten is lehúzták a blogjukban. 



Hány céggel állsz kapcsolatban?

Jelenleg kettővel.

Milyen cégekkel állsz kapcsolatban?

Profiljukat tekintve természetesen kozmetikai. Megnevezni külön nem szeretném őket, valaki vagy rájön a bejegyzésekből vagy nem.

Szerződéses vagy szóbeli megállapodás alapján? Vagy hogy működik ez a dolog?

Ez nálam általában úgy működött, hogy megkerestek emailben, hogy szeretnék-e az adott céggel együtt dolgozni. Kapok ingyen terméket és nekem az a dolgom, hogy leteszteljem és írjak róla. Eddig még senki nem kérte tőlem azt, hogy csak a pozitív tapasztalataim írjam meg. Egyszer viszont előfordult pár éve, hogy egy cég küldött két terméket és én abból az egyiket nagyon lepontoztam. Többet nem kerestek. Na bumm.
Egyébként én attól sem ódzkodom, hogy én keressek fel különböző  cégeket.


Milyen módokon profitálsz ebből a tevékenységből?

Ingyen termékekkel maximum, és a pár kedves szónak is mindig örülök.
 
Gondolod, hogy valaha ez lesz a foglalkozásod, meg tudsz élni ebből a tevékenységből?

Nem tanultam soha újságírást, de foglalkoztat a téma, és ami késik, nem múlik. Nyilván a blog referenciának nagyon jó, de jelen pillanatban nem hinném, hogy ebből sokkal többet ki lehetne hozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése