2013. május 8., szerda

Avon rúzs | Icy Rose - vélemény

Van már Avon rúzsom és eddig egyikben sem csalódtam attól függetlenül, hogy a katalógusból rendelésnek megvannak a hátulütői. Egyszer pedig ugyebár, mindent el kell kezdeni. Szóval, Avon rúzsnál is elérkezett az idő, amikor nem azt kaptam, amire számítottam. Tovább olvasni viszont érdemes, ugyanis valakinek akár még a kedvence is lehet!


A rúzs csomagolása a már megszokott Avon forma, csak rózsaszín fémes köntösben, közepén egy szürke csíkkal és márkafelirattal. A kupak teljesen jól zár, nem lötyög, nem zörög. A csomagolás gyűjti az ujjlenyomatokat, de ezzel ki lehet békülni. Ha sok rúzsod vad, érdemes fejjel lefelé tartva tárolni, ugyanis az alján található egy árnyalatra hajazó matrica a rúzs nevével. Jelen esetben nálam ez az Icy Rose nevet viseli. 


A kupakot leszedve látható, hogy a rúzs közepén lévő szürke csík a rúzs belseje felé tovább folytatódik. Engem ez most valamiért nagyon megfogott, főleg a képeket nézegetve. Teljesen jól néz ki. A másik külsőség amin még megakadhat az ember szeme, az maga a rúzs mintája. Csíkokat "faragtak" bele, amitől még jobb ránézni erre a darabra. (A rúzs teteje pedig nem ilyen göröngyös, csak megkezdtem még fényképezés előtt.)
Az Icy Rose árnyalat egy világos rózsaszín szín, ami telis-tele van apró pici csillámokkal. Kék, lila, fehér és sárgásan csillogó darabokat is fel lehet benne fedezni. 


Swatchok "Tovább" után!






Felvinni az ajkakra nem a legegyszerűbb menet. Első húzásra, csak a csillámok tapadnak fel, legalább háromszor át kell húzni, hogy megkapjuk a kívánt a pink árnyalatot is. A rúzs puha, könnyen siklik az ajkakon. A határait nem igazán feszegettem, de ahogy tapasztaltam az ivást jól kibírja pár alkalommal. Rúzsban pedig jobb nem enni, szóval akkor törlés! De csak óvatosan. Csillámveszély! 



Összességében egyébként egy nagyon jó kis rúzsról van szó. Semmi rosszat nem tudok róla mondani. Csak hát ízlések és pofonok...A csillámlós dolgok az arcon nem teljesen az én világom.. de lehet idővel még beleszeretek!


5 megjegyzés:

  1. .jol mutad a szadon :) nekem ez kicsit tul csillamos lenne, talan alkalomra tudnam elkepzelni.

    VálaszTörlés
  2. A színe nagyon szép, de én kerülöm az ilyen csillámos rúzsokat, szájfényeket, valahogy az nem az én világom :)

    VálaszTörlés
  3. én nagyon szeretem a csillámos rúzsokat és szájfényeket, az egyetlen ok, amiért mostanában háttérbe szorultak, hogy kis idő után az egész fejem csillog a sok csillámtól, hiába nem kenem szét rajta.. :(

    VálaszTörlés
  4. Wow, szikrázik! :D Alkalomra biztosan nagyon szépen mutat.

    VálaszTörlés
  5. .jol mutad a szadon :) nekem ez kicsit tul csillamos lenne, talan alkalomra tudnam elkepzelni.
    shoulder bags

    VálaszTörlés