2013. február 17., vasárnap

Douglas Box Of Beauty február

Egyetemista vagyok és diák munkából kerestem meg a ruhatáram ill. a smink készletem egészét. Sajnos egyelőre nagyon nem a luxustermékek megvételére szabták a pénztárcám, de mindig is bennem volt a kisördög, hogy úgy kipróbálnék egy-egy márkásabb darabot. Most erre ad egy remek lehetőséget a Douglas az ún. Box of Beauty csomaggal. 


 Mivel itthon ennek még nincs nagy hagyománya, először essen pár szó arról:

Mi is az a Beauty Box?

Ezek a boxok, olyan csomagok, amelyek általában egy max. kettő teljes méretű terméket tartalmaznak, ami mellé termékmintákat kapunk. Itt meg kell jegyezni, hogy nem a kisméretű tasakos mintákra kell gondolni, amiket szívesen osztogatnak akár a drogériákban is, hanem igényes kiszerelésben meg kapjuk az eredeti termékek harmadát is akár. A csomagok tartalma viszont nem választható, azt kapjuk, amit kínálnak, de általában ez nem szokott csalódást okozni. A magyar boxszokkal pedig nem igazán lehet mellényúlni, mert itt még nem működik a külföldön már jól bevált előfizetéses rendszer. Mind a Douglas box, mint a Pixibox esetében előre tudhatod mit vásárolsz meg. 

Februárban a Douglas kiadta a 2013-as év első dobozkáját, ami a következő termékeket tartalmazza:

ARTEMIS Skin Supreme szem és szájkörnyék ápoló krém - 4ml
(eredeti méret/ár: 15ml/15000Ft)

Gyengéden ápolja és hidratálja a szem- és szájkörnyéket, köszönhetően a tartalmazott mimóza-kivonatnak és egyéb hatékony összetevőinek észrevehetően csökkenti a kialakult ráncokat. Száraz, normál és érett bőrtípusra egyaránt ajánlott.

 
SHISEIDO Benefiance Wrinkle Resist 24 éjszakai krém - 10ml
(eredeti méret/ár: 50ml/17000Ft)

Egy nagy teljesítményű öregedés-gátló éjszakai hidratáló, amely visszatartja a bőr keményedésének folyamatát. Észrevehetően csökkenti a finom vonalakat és a ráncokat, egyedi ázsiai illattal pedig pihenteti az érzékeket. Tökéletes a száraz és a nagyon száraz bőrre.


Ha szeretnéd a bejegyzést végigolvasni kattints a 'Tovább' gombra!



 CLINIQUE High Impact szempillaspirál  - 4g
(eredeti méret/ár: 8g/5600Ft)

A High Impact Mascara hosszú, vastag és szépen ívelt pillákat kölcsönöz. Azonnal sűrűvé, hosszabbá és láthatóan íveltebbé teszi a szempillákat. Egyedülálló formájú keféje tökéletesen egészíti ki beépített technológiáját és azonnali drámai hatásról gondoskodik. Vékony, üreges sörtéi egyben ki is fésülik a szempillákat, így azok a festés után is puhák és bársonyosak maradnak.


 JIMMY CHOO Flash női parfüm - 4,5ml
 (eredeti méret/ár: 40ml/13990Ft | 60ml/21990Ft | 100ml/29990Ft)

A Flash egy fehér virágos illat, pezsdítő, érzéki és provokatív karakterrel. A parfüm alkotója, Christine Nagel szerint: „A Flash-t a magabiztos, városi Jimmy Choo nő számára alkottam meg. Ez a nő szexi, lázadó és kifinomult. Elképzeltem, hogyan kopognak végig a tűsarkai New York, London és Párizs utcáin.” 


DOUGLAS Absolute Eye szemhéjpúder - 02 és DOUGLAS Absolute Lip szájfény - 07 (eredeti méret)




Összességében úgy gondolom nagyon jó kis dobozról van szó, amibe érdekes termékeket válogattak össze. Hiába kisebb méretű termékek, biztosan elég lesz még mindegyik egy jó darabig, a szempillaspirálról és az Artemis krémről pedig várható külön bejegyzés is. A doboz pár forint híján háromezer, a beszerezhetősége nem az ára miatt korlátozott, hanem, hogy Douglas törzsvásárlóival lehet kiváltani, ami nincsen minden második embernek. Azt én is úgy kértem kölcsön..

Neked, hogy tetszik a doboz? Megvetted már? 

6 megjegyzés:

  1. Nekem ezekből csak a spirál meg a miniparfi lenne hasznos, ráncmegelőző krém pl. biztos nem. De itt nincs Douglas szóval nekem eleve elérhetetlen az egész doboz. Jobb a doboz tartalma, mint a februári Pixiboxé mindenesetre (amiről szintén lemaradtam, mert elfogyott, de utólag már nem bánom).
    Köszi, hogy írtál róla!
    Ha valakinek felesleges a miniparfija megvenném tőle, mert engem az érdekelne.

    VálaszTörlés
  2. Jaj a parfüm de cuki! :) Még a spirál is érdekelne, de kb. ennyi. Nem is tudom itt van-e ilyen doboz a Douglas-nál, de soha nem láttam holland beauty bloggernél szóval szerintem nincs. Szuper, hogy otthon van ilyesmire lehetőség, mégha csak félévente is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem fél évente pont elég, havonta már túl sok lenne.. :)

      Törlés
  3. Én is megvettem és nagyon tetszett a tartalma, mondjuk a két saját márkás sminktermék abszolút nem hozott lázba :) azt sem bántam volna ha kimaradnak mert egyik sem az én színem. De ez benne van a pakliban, nem mindig kaphat mindenből olyat az ember ami teljesen az ő ízléséhez lett szabva :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamire azért csak jók lesznek azok is... :) Nekem mondjuk a bőrszínű szemhéjfesték hétköznapokra pont tökéletes lesz:)

      Törlés