2013. január 3., csütörtök

Újévi fogalmak 2013 és számvetés a tavalyi évről

Úgy döntöttem folytatom a tavalyi évhez hasonlóan az újévi fogadalom tételt, megpróbálok egy egyszeri dologból hagyományt kreálni, hiszen jó néha pár célt és elvárást megfogalmazni magunkkal szemben. És mi is lenne erre a legalkalmasabb időpont, ha nem egy új év kezdete?
Persze azzal sem maradhatok el, hogy miket fogadtam meg a tavalyi évben és abból mi valósult meg, hiszen mit sem érne az egész.. A bejegyzés elején összeszedtem az új fogalmakat a végén pedig egy számvetést csináltam a tavalyiakról.. :)


1. Megtanulok németül. Angolul már elég jól tudok, hamarosan megyek is belőle végre nyelvvizsgázni, de utána mindenképpen neki akarok ugrani a németnek is.


2. Rendszeres futás. Nem nagyon húzhatom tovább a dolgot... valóban el szeretnék járni rendszeresen futni, nem csak hébe-hóba.


3. Kevésbé lusta lenni. Nem aludni mindig minél tovább, ha alkalmam és időm engedi akkor akár reggel sportolni.


4. Új tetoválás. Tavalyi listában már szerepelt, hogy megcsináltatom az első tetoválásom, amit sikerült is beváltani. Szóval most már jöhet a második! :)



5. Több koncertre járni. - A tavalyi évben is voltam pár koncerten, sőt az örök kedvenc Walls Of Jericho-ra is eljutottam még Bécsbe év elején. De közel sem voltam annyi bulin, amennyire szerettem volna eljutni. Ezen mindenképpen változtatnom kell, egy bécsi bulit pedig megint meg kell ejteni legalább egyszer az idén. 


 6. Megszerezni a motoros jogsit.


7. Leszokni a dohányzásról. Nagyon rossz kimondani, de eljutottam arra a szintre, hogy legalább beláttam, hogy a dohányzást nem csinálhatom tovább és hogy igenis le akarok szokni. Minden pont közül ez lesz a legnehezebb. Van rá 12 hónapom. 


8. Hosszú haj. Legalább akkora mint a képen :)


9. Többféle frizurát készíteni.

10. Elmenni egy dubstep buliba. 



11. Még több túra. 2012-ben voltám pár túrán és imádom csinálni, amit nagyon köszönök pár embernek, hogy megmutatták nekem mennyire jó dolog is ez. Idén sem akarok kihagyni egyet sem!


12. Fogyni és formálódni. Egész évben rendszeresen sportoltam. Most elértem egy kisebb hullámvölgyet decemberben, de most új erővel szeretném folytatni, ami lévén fogyni szeretnék még pár kilót.


13. Újra látni a tengert. Ez 2012-ben nem adatott meg, de idén addig nem nyugszom...

14. Többet főzni.

15. Élvezni a szingli létet. Mindig is teljesen kétségbe voltam esve, hogyha egyedül maradtam és nem volt mellettem egy társ. Így év vége fele viszont beláttam, hogy teljesen jól érzem magam így bőrömben és nagyobb hülye vagyok akkor ha mindenféle meggondolás nélkül belemegyek egy értelmetlen kapcsolatba. Szeretném ezt a dolgot folytatni, hogy nyugi van nem vénülök meg egyedül, mindent csak a maga idejében.. :)



16. Elmenni egy igazán igazi randira. 


17. És az örök fogadás: megtalálni önmagam.



Számvetés a 2012 es évről

1. Több könyvet fogok olvasni. - Elolvastam 12 könyvet, ami azt jelenti, hogy nagyjából egy hónapra jutott egy könyv. És ezekben a verses kötetek nincsenek is benne. Abszolút beváltottam. Soha nem olvastam ennyit, nem is fogom abba hagyni se :)

2. Spórolás. - Hát, ha a bankszámlámon lévő összeget figyelembe veszem, akkor ez baromira nem jött össze. Abból a szempontból viszont igen, hogy amit nagyon szerettem volna magamnak az idén megvenni, azt meg is vettem.

3. Autóvezetés. - Pipa :)

4. Sikeres vizsgák. - Előző vizsgaidőszak pipa, a mostani folyamatban, de pipa lesz :)

5. Tökéletes alak. -  Az, hogy tökéletes alakom van túlzás mondani, de jobb, mint tavaly ilyenkor ;)

6. Több időt tölteni a családommal. - Abszolút pipa :) Több beszélgetés, több közös program, nyaralás minden ami kell.

7. Új telefon - Vaaaaaan :)

8. Találni egy igazi barátnőt. - Azt hiszem van. Igen.

9. Hosszú haj. - Nagyon sokat nőtt a hajam ebben az évben, aminek borzasztóan örülök, de még mindig nem elééééég!

10. Tetoválás. - Óhh, hát persze, hogy pipa :)

11. Önfeledtnek lenni. - Igen, ez úgy érzem sikerült, ami leginkább a munkatársaimmal való viszonyomon mutatkozik meg a legjobban.

12. Megtalálni önmagam. - Ki merem mondani, hogy ez is sikerült, de mivel az ember folyamatosan formálódik ez sem egy egyszeri és véges folyamat.


Ti fogadtatok meg valamit az idén?

3 megjegyzés:

  1. Abszolút egyetértek a koncert, túra, tenger kombinációddal! :)

    Nálam is van hajnövesztés, és angol tanulás! sok sikert és BÚÉK :)

    VálaszTörlés
  2. Én még nem tettem konkrét fogadalmakat, (nem is szoktam) de lehet fogok... =)
    Egyetértek az élvezni a szingli ltétet ponttal. =) Ki kell használni amikor az ember egyedül van és többet lenni a barátokkal, amikor kell, akkor úgyis jön az igazi. =)

    VálaszTörlés
  3. Ismét azt fogadtam meg,hogy többet tanulok :) ! De most már tényleg ráállok rendesen a témára :)! És pozitívabb szeretnék lenni, és kevesebbet búsulni! :) És természetesen sport,sport és sport! :)

    VálaszTörlés