2013. január 3., csütörtök

Konty 1x1


Kb. egy hónapja a Claire's-ben a húgommal vásároltunk konty betéteket, hogy mennyire jó dolog lesz könnyedén szép és mutatós hajat varázsolni magunknak. Nálam totál bejött a dolog, pedig eddig sosem hordtam ilyen formában a hajam. Kis gyakorlással magamnak is elkészítem már akár 5 perc alatt. Most ezt szeretném bemutatni Nektek 4 lépésben!


Leírásért kattints a 'Tovább' gombra!

Amire szükséged lesz:

  • 2 db hajgumi (lehetőleg fém nélküli)
  • 1 kontybetét
  • kb. 5 db hullám csat
1. A hajadat gumizd fel olyan magasságban, ahova szeretnéd a kontyot.
2. A copfodra húzd rá a kontybetétet.
3. Lehajtott fejjel oszlasd el a hajad a kontybetéten egyenletesen, hogy az minél kevésbé látszódjon ki a hajad alól, és húzz rá egy hajgumit.
4. Az oldalt kilógó hajat pedig tekerd a konty köré és hullámcsattal tűzd el.

Tádáám! :)

7 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyenem, és nagyon szeretem. Bár én általában az eggyel kisebbet szoktam viselni. : )

    VálaszTörlés
  2. Szuper egy "találmány" szerintem, bár nekem nincs ilyen, mert szerintem túl hosszú a hajam ilyesmihez, de ha látok majd hasonlót megveszem, hátha! :) Szép lett a kontyod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziköszi, enyém a szőke, a másik a húgom :)

      Egyébként tesómnak is hasonlóan hosszú haja van, mint Neked. Simán köré lehet tűzni. De most láttam valahol, hogy a kilógó részt valaki befonja és úgy tűzi a konty köré :) Ez Nálad tuti működne, és nagyon is jól néz ki :)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki! Nekem is be kellene egyet szereznem :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Azt megkérdezhetem, hogy kb. mennyibe kerül egy ilyen kontybetét? Van kisebb méretben is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Van kisebbe is igen! Már nem emlékszem pontosan mennyi volt, de ez a közepes méretű nem volt több 1000 ft nál.

      Törlés
  5. épp a napokban láttam a Müller drogériában lehet kapni)) 900 Ft volt ha jól emlékszem...

    VálaszTörlés