2013. január 23., szerda

Catrice Lashes To Kill szempillaspirál - vélemény

Pár hete amikor azzal a szándékkal tértem be a Rossmannba, hogy nekem most szempillaspirált kell vennem, egyből mentem a Catrice pult felé beszerezni a már jól bevált Glamour Doll névre hallgató darabot, de nem volt... Lehet, hogy azért mert szezonális termék? Így maradtam a Catricenél, de választottam egy még ki nem próbált darabot. Kiváló marketing: végy egy matricát és írd rá hatalmas betűkkel, hogy ULTRA BLACK, majd ragaszd a spirálra. Be fogják kajálni, ahogyan én is.


A szempillaspirál csomagolása fekete műanyag, fehér betűkkel és egy minimál rózsaszín dizájnnal. 10ml festéket tartalmaz és tele van olyasmi szöveggel, hogy: diamond, és ultra és black és hidd már el, hogy ez tényleg feketeee! A kupakja kicsit laposított, ami abszolút kézre áll, be kellene vezetni minden darabhoz..

A spirálkefe se nem nagy, se nem kicsi és hagyományos sörtékből áll. Semmi extra dolgot nem lehet rá mondani, nem látok rajta olyat, amivel valami forradalmian új dolgot szerettek volna kihozni. A felső ill. az alsó szempillákat is könnyedén el lehet vele érni, maszatolni viszont egyszerű vele. 


Ha szeretnéd megnézni, hogyan teljesít a szempillaspirál előtte/utána képekben kattints a 'Tovább' gombra!
 

 Szempillaspirál nélkül

 Catrice - Lashes to kill

Én összességében meg vagyok elégedve az eredménnyel, a pillákat is szépen ki lehet vele festeni és láthatóan hosszabbnak tűnnek, mégis van valami ellenérzetem vele kapcsolatban.. A képen ez nem látszik, de kicsit csomós a festék állaga és elég száraz is, ezért nehéz vele dolgozni, a pillákat összetapasztja egy kicsit. Több rétegben pedig már láthatóan csomósodik. Arról nem beszélve, hogy egy hónap alatt használhatatlanná vált az egész szempillaspirál. Igaz, hogy mindennapi használatnál ne is várjunk több hónapos használhatóságot, nahh de ne is három hetet..
Tartósságra egyébként tökéletes, egyáltalán nem maszálódik se alul, se felül. Minimális vizet is kiválóan bírja.
Az ára 1200 Ft körül mozog, de nem vásárolnám újra. Ettől függetlenül azt mondom, hogy jó kis spirál ez, de nem az igazi sajnos...

4 megjegyzés:

  1. Nekem is ez van meg, de a vízálló,aminek kék a dizánja, én szeretem, szeptember óta használom és most érzem azt, hogy valami már nem oké, lassan elfogy. Amúgy szeretem, amit a pilláimmal csinált.

    VálaszTörlés
  2. Én is a vízálló (kék) verzióját használom tulajdonképpen nyár eleje óta. Nekem csak egy hónapja viselkedik hasonlóan, szóval nekem kb fél évig kitartott. Idén vettem egy újat helyette, az még friss és jó. :)

    VálaszTörlés
  3. Szintén a vízálló van meg nekem is. :)
    Én nem vagyok odáig tőle, alig várom, hogy lassan elhasználjam, mert nincs szivem kidobni, de nekem nagyon nem tetszik sajnos.. :(

    VálaszTörlés
  4. Mindennapi használat mellett a Loreal spirállom hónapokig jó. Igaz más árkategória, de ott azért ez is elvárható :)

    VálaszTörlés