2013. január 10., csütörtök

Avon Luxe rúzs | Designer Red - vélemény

Az Avon már jó ideje előállt az egyik legújabb termékcsaládjukkal, amely a Luxe márkanevet viseli. Az egész termékcsoport célja, hogy elérhető áron luxus termékekre hajazó dizájnnal és minőséggel kápráztassák el a vevőket. Az egész kezdeményezés abban tér el leginkább a többi márkától, hogy itt nem csak a minőségre törekednek, hanem a csomagolást is a lehető legszebbre formálják. Hogy ez valóban megéri-e és az egyik nem vész-e a másik kárára, az lentebb olvashatjátok.


A rúzs egy dobozban érkezik. A bővebb információkat inkább ez tartalmazza, mint pl.: a terméklista. De beszéljünk inkább magáról a rúzsról, ami mégiscsak sokkal érdekesebb. A rúzs csomagolása egy arany színű fémes borítás, nagy LUXE felirattal. Ezen kívül a borítás mást nem kapott, csak az alján van egy pici matrica, ami a nevét viseli. A fémes csomagolás természetes gyűjti az ujjlenyomatokat, de szerintem ez egyáltalán nem zavaró tényező. A kupak picit lötyög, de ennek ellenére sem kell attól tartani, hogy bármikor leeshet. Összességében szerintem a csomagolás gyönyörű, jó ránézni. Nagyon tetszik.



A rúzs, amit én rendeltem a Designer Red nevet viseli. Ez egy klasszikus piros árnyalat, némi vöröses behatással. A rúzs maga puha, könnyen siklik az ajkakon, talán egy picit túlzottan is. Ha nem ecsettel viszi fel valaki, akkor nagyon oda kell rá figyelni, már csak a színéből adódóan, meg az állaga miatt is. A rúzs nem hidratál, de nem is szárít. Az apró hibákat (seb, száradás) egyből felnagyítja ezért csak tökéletesen ép ajkakon szabad használni, amit így a tél beálltával szerintem nem elég kellőképpen hangsúlyozni. Pigmentáltságra kiváló. Az ajkakon fenn marad, de hamar kopik iváskor. Evéssel ne próbálkozzon senki, inkább töröld le előtte :)

Swatch és képek a "Tovább" után!





Szerintem mindenképpen egy nagyon szép és mutatós rúzsról van szó az Avon Luxe esetében. A csomagolása gyönyörű és maga a rúzs is jó minőségű. Igaz, minőségre nem sokkal jobb a többi Avon rúzsnál. Nálam a best of piros rúzs kategóriában az Avon - Red 2000 még ezt a darabot is magasan veri.

4 megjegyzés:

  1. nekem mintám van belőle, de nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van, de az Avon rúzsaival pont az a baj, hogy evés-ivásnál semennyire se tartósak. Így én már átszoktam más márkára, olyanra ami akkor is tartós, ha mondjuk eszek, iszok, vagy puszilkodok, csókolózok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik rúzs az ami csókálló? :O Nekem csak egy van olyan nem tudom mennyiből, de az is pont Avonos :) Éppen a bejegyzés végén említett darab.

      Törlés
  3. Annyira szép a csomagolása is! :) Gyönyörű darab! :)

    VálaszTörlés