2013. január 25., péntek

Avon Advance Techmiques argánolajas hajvégápló

Ti ajánlottátok és kipróbáltam! Hogy bevált-e? Abszolút! Az Avon második kiadású hajvégápolója, egy öblítést szintén nem igénylő szérum, ami aránolajat tartalmaz. A keverék azonnal felszívódik, hidratáltabbá és ragyogóbbá téve a hajat. Segít táplálni és kisimítani a száraz, gyenge, töredezett részeket, hogy a haj puhább, erősebb, egészségesebb és finomabb tapintású legyen. Nálam teljesen bevált ez a hajvégápoló, ráadásul mennyiségre is sokkal kevesebb elegendő a kívánt cél eléréséhez, mint az elődjénél. 30 ml tömör gyönyör, amit a hajad meg fog hálálni!


6 megjegyzés:

  1. Pont a héten rendeltem meg. Most még jobban várom, hogy megérkezzen. :D Mennyi idő alatt fogyott ennyit?

    http://my-other-part.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Már annyi pozitív véleményt olvastam róla, hogy muszáj lesz nekem is kipróbálni. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem sajnos nem vált be, ha választanom kellene akkor inkább maradnék a zöld változatánál :S

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem ezt a hajvégápolót,bár összehasonlítottam magamban a világoszöldkupakos testvérével(azt használtam évekig),az nekem is jobban bevált. Mondjuk ha ez lesz akciós szerintem újra rendem ha elfogy.
    Azrail

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagy kedvenc lett mostanság :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés