2012. december 11., kedd

Újra itt & instagram képek!

Pár nap híján nem írtam már egy hónapja. Szánom bánom az egészet, de sajnos az időm és az évszakból adódó korai sötétedés ezt valahogy nagyon nem tette lehetővé. Itt voltak a zh-k a vizsgaidőszak küszöbén, ami mellett heti négy napot dolgozni még messziről sem időspórolás, tehát ha volt egy kis szabadidőm az is este volt, amit inkább pihenéssel töltöttem. Persze közben jártam edzésekre is (elkezdtem a step aerobicot), vezetek (egy probléma miatt kimaradt jó pár hónap és most folytatom). Szóval történt ez az, de közben azért vásárolgattam is (tesztek!!), új témák ötlöttek fel bennem. Szóval lesz mivel folytatni és bepótolni ezt a kimaradt közel 30 napot! :)

Egy kis belerázódásképpen pedig megmutatom, milyen képeket töltöttem fel Instagramra az elmúlt hónapban időrendben visszafelé :)

Az Essencenek is volt egy ilyen lakkja, imádtam mindig is ezt a fekete arany kombót. Azt hiszem nálam idén is ez marad a kedvenc.

Karácsonyi vásár Győrben körhintával.
További képek:


Szintén győri karácsony. Iszonyú szép :)

Léleksimogató. Ajánlom a férfiú verseit: modernek és csodásak!

Nincs mit mondanom :)

A mi kis manónk <3

Szegecses hajgumi, ami néha karkötőként is megállja a helyét.

Győr - Széchenyi tér

Fecske presszó

Lakk.
Ajándék! 

Ez a jelenlegi facebook profil képem is.

Ez pedig a töklámpásunk volt, szegénynek olyan rossz volt végignézni a halálát, szó szerint úgy olvadt le a mosoly a szájáról :(




http://statigr.am/rebellis_alexa


3 megjegyzés:

  1. örülök hogy újra olvaslak :) varródani <3

    VálaszTörlés
  2. én is néha karkötőnek használom a szegecses hajgumit :P

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép ez a fekete-arany kombináció, imádom!
    beautylamourblog.blogspot.hu

    Felvettelek a listámra :)

    VálaszTörlés