2012. november 8., csütörtök

Avon szemceruza | Burgundy Shock - vélemény

Az idei ősz egyik sláger színe egyértelműen a burgundi. Imádom az ősz színeit és ez az árnyalat amúgy is nagy kedvenc, így ezekben a hónapokban itt-ott próbálok belecsempészni egy kicsit belőle az outfitekbe. Ez alól pedig a smink sem lehet kivétel. Az Avon katalógust lapozgatva pedig megpillantottam, hogy van egy Burgundi Shock elnevezésű szemceruzájuk, egyből rendeltem is egyet!



A ceruza borítása fekete műanyag, a végén pedig egy csík jelzi, hogy milyen színt rejt magában. A ceruza tekerős, ami mindenképpen kényelmesebb dolog, mint a faragás. A katalógusból kiindulva én egy csillámos vöröses színre számítottam, erre kaptam egy csillámos, de lilás színt. Igazából tetszik és szép is, de megint nem azt kaptam, amit annyira akartam.


Ahogy látszik a ceruza hegyén is, apró pici csillámok vannak benne, ez a katalógusban jól láthatóan fel van tüntetve, szóval ezzel kapcsolatban nem érheti az embert meglepetés.

A ceruza állaga krémes, pigmentáltsága nagyon jó. Könnyű dolgozni vele, szemhéjra egyszerű a felvitele és az eldolgozása is. Vízvonalra is könnyen tapad, viszont ugyanolyan könnyen le is kopik onnan. Tartósságára is csak jó pontokat kaphat: erős dörzsölés hatására sem maszálódik el, csak egy picit megkopik.

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!  



 Mindent összevetve nagyon jó kis szemceruzáról van szó: szép szín, kiváló tartósság. Ami miatt mégis kicsit rossz szájízzel írok róla, az az, hogy nem pont ilyen lilás színre számítottam vele kapcsolatban, hanem egy kimondottan burgundi vörösre. Egyébként zárójelben megjegyezném: nagyon jól illik a burgundi színű sminkekhez... :)

7 megjegyzés:

  1. Hihi, mintha a számból vetted volna ki a szót! Ugyan ezen a véleményen vagyok mint te, nekem is a lilasága a csalódottságom. Viszont nálam a vízvonalra hatástalan, de a felső pillák tövénél szuperül bevált, nagyon megszerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vízvonalra nekem feltapad, de nagyon hamar lejön. Pár perc... :/

      Törlés
  2. Én sosem rendelek katalógusból swatchnézegetés nélkül, így nem ér csalódás :)
    Tetszik a színe egyébként :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sok mindennek utánanézek ha vásárlásra adom a fejem, de ennél kimaradt :)

      Törlés
  3. Hát igen, ez a baj az Avon-nal :(. Amúgy szép ez a szín, de én is vörösesre számítottam .

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű színe van! Az Avonnal kapcsolatban érdemes előtte swatchokat nézelődni a neten, én is már nem egyszer jártam meg vele :)

    VálaszTörlés
  5. http://brittanyshop.blogspot.hu/
    blog sale :)

    VálaszTörlés