2012. október 21., vasárnap

TeSminked Makeup - Ősz & Instagram

Hallottatok a Tesminked.hu sminkversenyéről? Ezentúl minden hónapban egy előre megszabott témában ha beküldöd az elkészült sminket, nyerhetsz egy ajándékcsomagot és Te lehetsz a TeSminked.hu királynője egy teljes hónapig! :) A játék a honlap facebook felületén zajlik, mégsem lájk gyűjtögetés a cél, a végeredményt zsűri dönti el, ezért jelentkeztem én is. Ebben a hónapban az ősz volt a téma, én ezt hoztam ki a dologból:

Használt termékek:
Arc:
  • Avon Calming Effects alapozó - Ivory
  • Essence pureskin púder - Beige  
 Szem:
Száj:
  • Avon rúzs - Red 2000
  • BYS rúzs  - Champagne Rain 
 
 Más: regisztráltam Instagramra, itt megtalálsz: statigr.am/rebellis_alexa

További sminkes képekért kattints a 'Tovább' gombra!







4 megjegyzés:

  1. Nagyon őszies lett, szépek a színek! :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper!!!!! Imádom, mikor természetes anyagokat is felhasználnak egy sminkben! Nekem is már megvan az őszi leveles smink ötletem :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép, jó a színösszeállítás! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes ez a leveles megoldás, szép színek, nagyon őszies :)

    VálaszTörlés