2012. október 7., vasárnap

Szemöldökformázás, ahogyan én csinálom

Nagyon irigylem azokat a lányokat, akik gyönyörű, formás és dús szemöldökkel rendelkeznek és egy fésüléssel (vagy még azzal sem) helyre rakják reggel és más dolguk nincs is vele. Most pedig lehull a lepel: sajnos én nem ilyen adottságokkal rendelkezem: ritka és még csak nem is formás. Igaz... lehet, hogy ez a tinédzserkori őrült szemöldökszedésemnek is köszönhető. Eleinte szemöldökceruzát használtam korrigálásra, de ez az idő folyamán egyre kevésbé vált be. Átváltottam a szemhéjpúderrel való formázásra, amit a mai napig használok. Ezt is fogom bemutatni.
De hogy miért is ilyen fontos a szemöldökformázás? Egy szép szemöldök karakteresebbé, kifinomultabbá teszi az arcot. Kiemeli a szemet, a sminkeket feldobja legyen akár egy hétköznapi vagy erős füstös. Élhetünk a közhellyel is, mivel valóban így van: keretet ad az arcnak. Úgyhogy mindenkinek üzenem: szemöldökre fel!


Nagyon fontos, hogy mindenképpen matt szemhéjfestéket használjunk a szemöldökformázás esetén, én a következő három szemhéjpúder között szoktam választani:
A szemhéjpúder felviteléhez pedig az Essence ferde ecsetét használom.

Az elkészítés folyamatábrájához kattints a 'Tovább' gombra!


1. lépés: A szemöldök fésülése.

2. lépés: A ferde ecset végét ráillesztem a szemöldök "elejére" és pici oldal irányú mozgatással elsatírozom. Az egésznek a lényege, hogy kijelöljem a szemöldököm elejét. Ezt még utólagosan korrigálom, ha nem sikerült túl jól (mint ahogyan a képen is).

2. lépés: Meghúzom a szemöldököm felső vonalát, addig a pontig amíg az íve tart.

3. lépés: Az ez alatt lévő részeket kiszínezem.

4. lépés: Következő lépésként a szemöldök "törésénél" lefelé irányuló mozdulattal színezek. Ezt a vonalat, hol vastagabbra hol vékonyabbra húzom.

Ennyi lenne! Az egész először lehet, hogy bonyolultnak és időigényesnek tűnhet, de mindkét szemöldököm meg van kb. másfél percben!

Te mennyire tartod a szemöldök formázását fontosnak? És miket használsz a rendbe tételéhez? :)

8 megjegyzés:

  1. Én nem igazán használok semmit, mert meg vagyok vele elégedve. : ) Egyébként azt elárulom, hogy a szemöldökceruza használata ritkítja a szemöldököt.

    VálaszTörlés
  2. Hasonló cipőben járok, mint te. Csak nekem a kozmetikusom anyasági szabadsága tett be, aki helyettesítette, enyhén felemásra szedte, úgyhogy most megy a ricinusos kenegetés. Színezésre én az essence szemöldökszettjét használom, nekem az vált be :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is jobb ha kihúzom a szemöldököm, szép keretet ad az arcomnak, teljesen máshogy mutat a smink is :). Matt sötétbarna szemhéjpúderrel szoktam kihúzni egy vékonyabb ecset segítségével, a szemceruza nem annyira vált be.

    VálaszTörlés
  4. Nem bántásból mondom, de valamiért a szemöldök kérdésben mindig érzékeny voltam... De szerintem lehetne egy picit kevésbé sarkos a széle középen, mert így túl szigorú hatást kelt.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is túlságosan szögletes, illetve én a szemöldökömnél mindig arra törekszem, hogy természetesnek hasson. Nálad nagyon látszik, hogy ki van húzva, én mindig igyekszem ezt a hatást elkerülni. Amúgy én Avonos szemcerkát használok, nekem bevált :)

    VálaszTörlés
  6. Még soha senki nem mondta, hogy túl szigorúan nézek... és komolyan én bennem sem merült fel. Persze így kiragadva sztem teljesen máshogyan mutat egy szem és így egy szemöldök is mintha egészben mutatnám az arcom (hozzátenném, nem mindig ilyen szögletesre sikerül) de én oda vagyok a nagyon ívelt szemöldökért.. egyelőre nem csinálnám másképp :)

    VálaszTörlés
  7. A szemhéjpúderrel annyira nem vagyok kibékülve, pusztán azért, mert többet kell vele pepecselni, mint egy ceruzával. Nekem tetszik a szemöldököd, imádom az ilyen formákat. :)

    VálaszTörlés
  8. Bocsi, hogy névtelenül írok. :) Nekem tetszik a szemöldököd a kihúzás nélkül, szerintem teljesen jó a természetes módján is. Ez a kihúzás kicsit sok, nagyon látszik,hogy ki van húzva.

    VálaszTörlés