2012. október 25., csütörtök

Catrice Glamour Doll szempillaspirál - vélemény

Pár hete égető szükségem volt egy szempillaspirálra és mivel nem akartam drágább darabot, egyből a Catrice pultok felé vezetett az utam. Volt már régebben Catrice spirálom, de nagy tapasztalatom nem volt velük, mégis leemeltem egyet közülük, ami a legszimpatikusabbnak tűnt. Ugyanis, nem is tudom... szerintem legalább tíz különböző biztos volt a pulton..


A csomagolása fekete műanyag, szép ívelt vonalakkal, amik tökéletesen kézre állnak. 10 ml festéket rejt magában. A kupakja csavarós, jól záródik, de nem is szoros.

A spirálkefe mérete egyáltalán nem nagy, a vége fele pedig még szűkül is egy kicsit. Ez azért jó, mert így az alsó pillákat is könnyedén ki lehet vele festeni maszatolás nélkül. A sörtéi műanyagból vannak, amik nem azonos hosszúságúak, a vége felé kisebbek, ami a fent említett okok miatt ugyancsak pozitívak. A spirálkefe végén a csomagolásból való kihúzás után marad egy kis festék, ezt érdemes letörölni használat előtt.


Ha szeretnéd megnézni, hogyan teljesít a szempillaspirál előtte/utána képekben kattints a 'Tovább' gombra!
 

Szempillaspirál előtt


Catrice Glamour Doll szempillaspirállal

Az eredmény abszolút meggyőző, a szempilláimon a képen csak egy réteg festék van, de simán lehet rétegezni, amitől olyan hosszú és dús is lesz a szempillasor, már messziről kiszúrható. Tartósságra kiváló, nem maszatolódik se alul, se felül. Uszodában is voltam vele, a vizet viszont nem bírja, egyáltalán! 

Szerintem nagyon jó szempillaspirál a Catrice Glamour Doll, bátran ajánlom mindenkinek! Az ára 1200 Ft körül mozog.

Neked van/volt Catrice szempillaspirálod? Mik a tapasztalatok?

6 megjegyzés:

  1. Hű ez tetszik :), lehet kipróbálom. Eddig egy Catrice spirálom volt, a Lashes to kill, de az nekem nagyon nem jött be, se a keféje, se a "teljesítménye".
    http://theverystyle.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Úgy érzem, most lesz, mert már az összes véleményt elolvastam erről a spirálról, és ezek alapján nagyon megszerettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Hoppá! Nem semmi! Tud valamit ez a spirál! :)

    VálaszTörlés
  4. Csak a képeket néztem meg, és majdnem hangosan kimondtam, hogy TESSÉK?!
    Elég meggyőzőek a képek. Ezt, hogyan csináltad?:)
    Az egyik ismerősömnek van ilyen, nem annyira győzött meg, de kezdem azt hinni, hogy ez tényleg jó cucc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem vagyok a spirálozás bajnoka, általában amit látok blogokon és amit én tudok velük művelni ég és föld. És nem az én kontómra... de ezzel tök szépen tudok spirálozni, szóval tényleg jó cucc! :D

      Törlés
  5. ezzel a spirállal engem megvettek kilóra :D 2 rétegben a loreal lash architect 4d-hez tudnám hasonlítani. ível,dúsít, hosszabbít. új kedvenc :D

    VálaszTörlés