2012. október 11., csütörtök

Avon superSHOCK szájfény | melon madness vélemény

Ha választani kellene inkább azt mondanám: rúzsos típus vagyok. Sokkal élénkebbek, tartósabbak, mint egy szájfény. Nem is tartottam belőlük sokat. Aztán egy hónapja elkapott az őrület, hogy el kell kezdenem azokat is begyűjteni hiszen oké, hogy nem olyan tartósak, de esetenként sokkal mutatósabbak, vibrálóbbak. Az egyik szerzeményem egy Avon supershock szájfény, ami a Melon Madness nevet viseli.


A csomagolása első látásra igencsak meglepő, hiszen eléggé kis ducinak mutat, pedig alig fél centivel rövidebb mint egy átlag szájfény. A dolog viszont abban rejlik, hogy míg a legtöbb szájfény (pl: Catrice, Essence) 5ml festéket rejt magában, az Avon supershock 12ml-t! Maga a csomagolás átlátszó, így azt a színt látjuk ami benne van. A kupak letekerős, abszolút tartásbiztos.

Az applikátor is nagyobb a legtöbb szájfényéhez képest. A festék csak a tetején helyezkedik el, az oldalán egy gramm szájfény sincs, így az applikátor tetejét kell az ajkakra helyezni és végigcsúsztatni rajtuk, amik tökéletesen illeszkednek egymáshoz. Nekem eddig egy szájfény használata se vált még be ennyire, nagyon könnyű dolgozni vele!


Ha szeretnéd tovább olvasni a bejegyzést és megnézni a swatchokat, kattints a 'Tovább' gombra!



A szájfénynek egyébként finom édeskés illata van, de nem túl domináns, hamar elszáll. A Melon Madness  színe egy barackos - rózsaszínes árnyalat, ami tele van arany színű csillámokkal.


Tartósságra olyan, mint egy átlagos szájfény: evést-ivást nem nagyon szereti, de ezek nélkül fenn marad 1-2 órát. Bár szerintem ekkora mennyiségnél ne féljünk magunkkal vinni és folyamatosan pótolni, hiszen 12ml-s szájfénynél az elfogyás lehetősége igencsak kicsi. :) 
Pigmentáltsága lehetne egy kicsit jobb is, de nekem így is bejön. Egy nappali sminkhez kiváló lehet.

Neked hogy tetszik, van Avon supershock szájfényed?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Az Avonos szájkencékkel meg vagyok elégedve :) !

    VálaszTörlés
  2. Ugyan ez van meg nekem is! És imádom, mostanában szinte mindig ehhez nyúlok :)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van ilyenem, én is nagyon szeretem! És szerintem tartósabb, mint a többi szájfény! és tényleg tök jó, hogy "nagy" kiszerelés :)

    VálaszTörlés
  4. Közzé is tettem a bejegyzésedet a facebook oldalamon :)

    http://www.facebook.com/pages/Sz%C3%A9ps%C3%A9g%C3%A1pol%C3%A1s-inf%C3%B3k-tippek/453342288022048

    VálaszTörlés
  5. Nekem 2 supershock szájfényem van, nagyon szeretem őket. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés