2012. szeptember 18., kedd

Rimmel Kate Moss rúzsok - vélemény

Nem igazán értettem mi ez a nagy Kate Moss rúzs őrület, addig amíg nem nem tértem be a Rossmannba. Ugyanis a megmaradt kifutó színek le vannak árazva! Töredelmesen bevallom eddig csak egy Rimmel rúzsom volt, sosem tudott nekem ez a márka olyat mutatni, amire úgy éreztem, hogy nekem szükségem van rá, de leárazva, pár száz forintért elhoztam mind a három darabot, amit találtam különböző színekben.


A csomagolás fekete műanyag, egy "Kate" felirattal. A színek különbözőségét, a rúzs alján lehet lecsekkolni: egy szám jelzi a rúzs színéhez hasonlító matricán. Viszont, esély nincs rajta, hogy ezeket fejjel lefelé tárold (hacsaknem kis rekeszekbe teszed), mivel a kupak teteje ferde. Kiborító... Egyébként a csomagolás masszív, strapabíró. 4g rúzs található benne. 



Három színt tudtam megvásárolni közülük, ezek kivétel nélkül matt finishűek. A legtöbb általam használt rúzsokhoz képest kicsit keményebbek (mint pl. egy Catrice rúzs), felvitel során nem siklik olyan könnyedén az ajkakon, de egyértelműen érezni, hogy ezek tapadnak is hozzá és nem fognak ide oda elmászkálni mondjuk egy pohár üdítő után. A rúzs nem hidratál, de nem is szárít. Tartósságra nem tudok nyilatkozni, mivel nem voltak rajtam (még) olyan sokáig, de a kicsit keményebb formula miatt tényleg érezhető, hogy tartósnak mondható. Pigmentáltsága kiváló!

Swatchok és képek a "Tovább" után!

14
06
11

Neked, hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Ahh mindhárom nagyon jó szín, a második a kedvencem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindegyik nagyon szép:) A második egyébként egy kicsit még élénkebb is mint a képen.. :)

      Törlés
  2. A 14-est én is elfogadnám. :)

    VálaszTörlés
  3. úúú holnap benézek a rossmannba ezer év után , remélem találok még *-* a második nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is akartam venni egyet, de ahány Rossmannban jártam, egyikben sem volt olyan színű, amilyet szerettem volna... :(
    A középső meg az utolsó nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek!!! Én múlt héten a 14-est vettem meg, és úgy bánom már, hogy nem hoztam el a 6-ost is, ma pedig már nem volt belőle :( De hátha másik Rossmannban találok még! :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem az első a legszebb, az nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés