2012. szeptember 11., kedd

Nyári kedvencek II. rész

Itt a nyár kedvenceinek a második része. Ez a nyár leginkább a hullámvölgyekről szólt: egyszer fent, egyszer lent. De összességében jól éreztem magam. Sajnos a nyár felét sorozatos betegségek miatt ágyban töltöttem, az egészséges részében sokat dolgoztam, de azért bőven jutott idő szórakozásra is... :)

És akkor jöjjön a felsorolás:

Szoknyák: A fent említett dolgok miatt (is), az outfit posztok igencsak elmaradoztak a nyáron, csak egyet sikerült közzé tenni. Az évszak legnagyobb szerelmei a dressek voltak, ugyanis a hőségben jól szellőzik, csinosak, sok helyre felvehetőek és a nagy rohanásban csak felvettem és már mehettem is! :)

 Csíkos: kínai | Rózsaszín: Reserved



Cipők: A telitalpú nagy sláger volt a nyáron, kényelmes viselet és iszonyú jól néznek ki. Most nem mutatnám meg minden nyáron gyakran hordott cipőmet, csak a kedvenceket. Furcsa, de mind a hármat kínaiban sikerült beszereznem... 



Zalakaros, Keszthely, Nagykanizsa:
és tovább és tovább :) Innen jönnek a képek.


Zalakaroson természetesen mindennap az élményfürdőben hesszeltünk. Napi program volt az úszás, majd az azutáni szauna. Nagyon jó volt, mert mindennap egyre jobban ment az úszás, ennek hatására itthon is el fogok járni legalább heti egyszer. Pont jól jött, hogy fel most készült egy Győrben a felújított uszoda.

Keszthelyen háttérben a Festetics kastély.

Nikivel Nagykanizsán.

Danone Activia: Nem igazán szeretem az édességeket, de ha megkívántam valami édeset szinte mindig ilyet ettem. Nyár közepe óta nincs olyan, hogy egy darab se lenne a hűtőben.


Somersby: Nem tudom túlmagyarázni...issteni :)


Fejős Éva: Karibi nyár: Tudom, tudom mindig van Fejős Éva a kedvencek között, de ez a könyv most tényleg valami fenomális. Szerintem az írónő megírta élete eddigi legjobb regényét.


Sorozatok: A fent említett betegségek miatt, mivel sokszor nyomtam ágyat rákattantam a sorozatokra. Dr. House, majd Big Bang Theory, folytatódott a Kaliforgiával és most végzem ki a Törtetőket. Javaslatokat pedig szívesen fogadok további sorozat tippekre. :)



És még egy pillanatkép a nyárból:


Augusztus utolsó napjain kicsit keserű érzésem volt amiatt, hogy vége a nyárnak, de legalább lesz mit várni. :) És már a következő célok is ki vannak tűzve a téli hónapokra: még sosem űztem téli sportot. Ezen a télen 100%, hogy fogok! :) Plusz az úszás miatt mindig lehetőségem lesz egy kicsit fürdőruhában vízben lubickolni, ami úgyis visszacsempészi a nyár hangulatát. Szóval az érezlmek vegyesek. Szerettem ezt a nyarat, sajnos hamar elillant, de megújult erővel és szívesen vetem bele magam az esős, hűvös őszbe.

Nyári kedvencek I. rész: Katt!

Ha tetszett, lájkolj facebookon: Lájk!

4 megjegyzés:

  1. A kék cipő és a rózsaszín ruci nagyon tuti! =)

    VálaszTörlés
  2. a kék cipő szerelem első látásra *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól nézel ki! :) Én is yoghurtot eszek általában, ha édességet ennék :) nekem a Yogobella almás fahéjas light a kedvencem :$ a Somersby nálam is nagy kedvenc:D

    VálaszTörlés
  4. Somersby <3 :)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/
    puszi

    VálaszTörlés