2012. szeptember 1., szombat

Nyári kedvencek I. rész

Hát eltelt egy újabb nyár. Nagyon jól éreztem magam ezekben a hónapokban is és hamar elszállt, kifejezetten élveztem a 30 fok feletti napokat, pedig ez egyáltalán nem jellemző rám. Szinte már biztos vagyok benne, hogy el szeretném érni az életem során, hogy olyan helyen éljek, ahol folyamatosan nyár van és forrónaciban legyek az év 365 napján.. :) És mivel vége van egy újabb negyedévnek, jöhetnek az újabb kedvencek!


Garnier BB krém (olajmentes) - Nem használtam folyamatosan BB krémeket, de amikor nagyon meleg volt és szükségem volt kicsit jobb fedésre, akkor az olajmentes Garnier néha jobban jött, mint az első verzió, mivel a nagy melegben jobban zsírosodik a bőröm.


Essence pureskin kompakt púder & Catrice korrektor paletta - Nappal ez volt a maximális fedés az esetek többségében rajtam.

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!  

 

NYC bronzosító & Essence circus highlighter - Nagyon nehezen barnulok, de ezen a nyáron próbáltam annyit napozni, amennyit csak tudtam (hozzáteszem már most fehér vagyok). A barna arcbőrömön viszont kiválóan mutattak a bronzos árnyalatok.


Sleek ultra mattes Brights paletta - Szerintem nem kell túlzottan magyarázni: élénk színek = nyár :)



MUA paletta - Glamour Days - Az előző paletta matt színei nagy kedvenceim, de ha egy kis ragyogásra, csillogásra vágytam ezt a palettát vettem kézbe a legtöbbször.


Max Factor szájfények - Ezen a nyáron a rúzsok helyett inkább a szájfények domináltak.


Ajakápolók - A nap káros sugarai ellen...


Alterra testradír - Már bemutattam ezt a testradírt. Egyszerűen imádom. A nyár nagy felfedezettje! :)


Avon solutions testápoló - Minden edzés után ezt a krémet használtam cellulitisz és narancsbőr ellen. A krém kíválóan hidratál és feszesíti a bőrt.


Dove rich nourishment krém -  Kis kiszerelése miatt bárhova elvihető és vészhelyzetben minden testrészre használható. Nyáron sokszor kiszáradt a bőröm itt-ott, úgyhogy nagyon jól jött.


A tavaszi kedvencek első része ennyi lett volna, hamarosan jön a  következő rész.

2 megjegyzés:

  1. Èn èltem olyan helyen, egy èv után sírva könyorögnèl egy kis hidegèrt,hóèrt.

    VálaszTörlés
  2. A MUA paletta színei nagyon tetszenek! :) Viszont az Alterra testradír nekem nem jött be, és az Avon narancsbőr elleni krém se :( , az utóbbi nekem túl ragacsos, és az illatát is nagyon megutáltam:S .

    VálaszTörlés