2012. szeptember 4., kedd

Essence leárazás & újdonságok

Az Essence az egyik legkedveltebb sminkmárka Magyarországon. Köszönhető ez a kedvező áraknak és a(z általában) jó minőségnek. Most pedig minden Essence lelőhelyen a régi darabokat leárazzák, hogy az újak a helyükre kerülhessenek! Ennek örömére jön pár kép és swatch a kifutó termékekről, majd következnek a promociós fotók az újakról! Lehet szemezgetni! :)


Kifutó termékek:

 Essence quattro szemhéjpúder - 10 me and my ice cream



Essence gél szemhéjtus - 02 London Baby & 04 I love NYC

Új termékek:

Essence quattro szemhéjpúderek - "Két új színben – ebben a divatos benzinkék kombinációban és egy trendi viola színösszeállításban - már hat féle közül válogathatsz."


Essence pigmentek - "Tiszta színpigmentek az abszolút egyedi megjelenésért. Akár magában vagy keverve használod – az essence colour arts expresszív színei biztosan feldobják a hangulatod és a kreativitásod! Csináld magad… az essence-szel! Minden pigment keverhető"

Essence körömlakkok - "44 új és trendi szín: ultra gyorsan száradó formula, különösen hosszan tartó hatás, tökéletes fedés"



 Essence  alapozó & púder - "Kettő az egyben a tökéletes arcbőrért! Ez a multi funkciós porpúder szárazon vagy nedvesen is felvihető a kívánt fedéstől függően. Szárazon bársonyos, mattító púder közepes fedéssel, de ha nedvesen viszed fel, magas fedésű alapozóvá válik. A mellékelt szivacs ideális mindkét felvitelhez, és még tükröt is találsz a kompaktban. Három különböző színben kapható."


Neked hogy tetszenek az új Essence termékek? A régi dolgokból megvásárolsz valamit leárazva?

7 megjegyzés:

  1. A pigmentekre irtó kíváncsi vagyok, meg a lakkokra, mert eddig kaptak hideget-meleget, remélem hozzák majd a régi colour&go-k minőségét. Az alapozó+púder cuccot biztos nem fogom megvenni, volt ilyen típusú Avonos termékem, és nem vált be. A leárazott termékekkel szemezgetek már pár napja, és csendben várom a fizetést..;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énmár új colour & go lakkok gazdája vagyok :) Nekem tetszenek.

      Törlés
    2. Én is várom a fizumat, hogy végre vmi új féle terméket vegyek... :) Egyébként ahol én lakom, csak a lakkok vannak kitéve, abból is inkább még csak olyan színek, amilyenekre még nem igazán vágyom :/

      Törlés
    3. Végre sikerült a kifutó cuccokból venni, igaz csak két darabot, egy nude lakkot meg a farmerkék quattro-t. 299re volt írva, de 99ért vitte a kassza. Azt pedig sajnos nem tudták megmondani, hogy az új termékek mikor lesznek kirakva :(

      Törlés
  2. Én is nem rég szereztem be egy lakkot a régi szériából.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a posztot, a napokban ennek hatására én is jól bevásároltam "pár" essence lakkocskát. <3
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/09/i-love-rossmann-sale.html

    VálaszTörlés