2012. szeptember 16., vasárnap

Catrice mono szemhéjpúder - Plum Up The Jam

Valahogy nem igazán szeretem a mono szemhéjpúdereket. Nehezen tudom magam rávenni, hogy vásároljak belőlük, nekem valahogy egyszerűbb megoldásnak tűnik szinte mindig palettákat használni, még ha nem is csak egy paletta színeiből állítom össze a sminkem. Legutóbbi Rossmannos látogatásom során viszont nem tudtam ellenállni az egyik új Catrice mononak.


A csomagolás a már megszokott Catrice minőség: átlátszó műanyag, nagyon mutatós. Egyszerű, mégis igazán szép darab. Könnyű nyitogatni, jól záródik. Két gramm szemhéjfestéket rejt magában.

A festék leginkább azért fogott meg, mert az ősz egyik ismertetőjelét adja vissza. Barnás - lilás szín némi aranyló csillámokkal, tökéletes magában hordozza az évszak színeit.


További képek és swatch a "Tovább" után.



A minta önmagáért beszél: Jól pigmentált szemhéjpúderről van szó. Szóval ha ősz hangulatát idéző szemhéjpúderre vágysz, amit magában de más színekkel társítva is bátran használhatsz, akkor csak ajánlani tudom a Catrice mono - 570 Plum Up The Jam-et!



4 megjegyzés:

  1. De szép, nekem is van egy hasonló árnylatom, nagyon szeretem! (:

    VálaszTörlés
  2. i'm gonna die! sokkal jobban néz ki,mint a csomagolásban.bár ne kéne spórolnom : /

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a szín :) én is inkább palettás vagyok, nagyon ritkán nyúlok a mono szemhéjpúdereimhez :(

    VálaszTörlés
  4. Ezt be kell szerezzem, ez a szín én vagyok! :)

    VálaszTörlés