2012. augusztus 10., péntek

Mintás körmök egyszerűen

Essence colour & go - 79 viva la green
Essence colour & go - 26 break through

Az elkészítés menete egyáltalán nem bonyolult folyamat. Alap színnek felkentem a menta színű körömlakkot, miközben száradt, kis négyzeteket vágtam cellux ragasztóból. Ezeket élükkel befelé ragasztottam a (már megszáradt körömlakkos) körmeimre. A széleknél vigyáztam, hogy ne legyen levegős a ragasztó, mert akkor a belefolyhat a következő réteg körömlakk, amihez én a lila színt választottam. Megvártam, míg ez is megszárad és leszedtem a celluxot. Ennyi az egész kb. 20 perc száradással együtt! :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Passzolnak egymáshoz a színek! én ha magamnak megcsinálom, szerintem annyiban változtatok rajta, hogy ahogy összeérnek a csúcsok, rakok oda egy-egy követ:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép.Jó ötlet ,amint leszedik a műkörmöm ki is próbálom.:)
    Egyébként indult egy nyereményjáték a blogomon ha gondolod vagy esetleg az olvasóid akkor nézzetek be : http://nirlannamakeup1.blogspot.hu/2012/08/nyeremenyjatek-ismet.html
    Millió puszi.

    VálaszTörlés
  3. na. megvan a jövőheti körmöm :DD csak én majd fekete alappal és ezüst színnel fogok megpróbálkozni vele :)
    Köszi-köszi az ötletet *.*

    VálaszTörlés