2012. augusztus 7., kedd

Avon planet spa - iszappakolás arcra

Nem vagyok az a kimondottan problémás bőrű, de azért az enyém is hajlamos zsírosodásra. Nem beszélve a piros betűs napok előtti időszakról... Ilyenkor mindenképp megérdemli a bőröm is azt a kis plusz gondoskodást. Ilyenkor használom az Avon planet spa termékcsaládjába tartozó iszappakolást, ami holt-tengeri ásványokkal van dúsítva. Felszívja a felesleges zsírt, tisztítja és csökkenti a pórusok nagyságát. Használata után érezhetően sokkal puhább, lágyabb lesz az arcbőr. Hetente egyszer kétszer elég használni. Te próbáltad már, bejött?

6 megjegyzés:

  1. Eddig csak jót hallottam erről a termékről! :) Még nem próbáltam, de ami késik, nem múlik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez az egyik kedvencem volt, de az a tapasztalatom, hogy nem szabad csak úgy fent felejteni, mert sokat ronthat a bőr állapotán, mindig szépen le kell mosni az előírt hatóidőt követően :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt még nem tapasztaltam! Mindig időben lemostam, de köszi, hogy szóltál. Ezentúl még véletlenül sem hagyom fent tovább! :)

      Törlés
  3. Régebben használtam ezt a termékcsaládot, de már szinte semmi Avonos termékem sincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy az Avon (sajnálatos módon) mostanság elég nagy lutri, de ez a pakolás tényleg jó:)

      Törlés
  4. én imádom. akkor szerettem bele amikor ajándékba kaptam 1 csomagot 3 féle arcmaszkkal. mindig olyan jó puha utána az arcom. :))

    VálaszTörlés