2012. augusztus 15., szerda

A nagy Garnier BB krém teszt - olajmentes verzió

Hatalmas népszerűségnek örvend a Garnier BB krém! Nem csoda, hiszen szinte mindenki számára megvásárolható elérhető helyen, elérhető áron. Kiváló minőséggel? Számomra az alap Garnier BB krém is tökéletesen bevált, köszönhetően a nem túl zsíros, inkább szárazabb bőrömnek, de sok lány számára problémát okozott az, hogy hamar fénylik az arcon. Erre reagálva a Garnier kiadta a BB krém olajmentes verzióját, ami mellett még pár problémát is kiküszöböltek, ami sokszor, sok helyen emlegetve lett a nagy testvérével kapcsolatban.


A csomagolás

A terméket dobozban árulják, a főbb információkat ezen találod: 40ml, összetevők (elolvashatod: itt), nem túl hiteles előtte-utána fotó ill., hogy mit ígérnek a krém használata során. Amit pedig csak most vettem észre rajta (már az előző dobozán is rajta volt), hogy az ajánlott korosztály a 20 és 45 év közöttiek. 


A krém egy hosszúkás tubusban kapott helyett, az előzőhöz képest hasonló stílusban csak más formával. A kupak lecsavarós, nem lötyög, zörög, jól tart. Az adagolójának a vége pedig elvékonyított. A tárolása kupakkal lefelé nem ajánlott, mert a krém belefolyik és az adagolója is csupa krém lesz, ill. elkezd folyni a kupak leszedése után.

Ha szeretnéd elolvasni a tapasztalatokat és megnézni az előtte-utána képeket kattints a "Tovább" gombra!


Az első benyomások

Ez a krém az előzőhöz képest és minden ilyen jellegű krémhez képest is nagyon híg állagú. Felvitel során hamar szárad, ezért nem szabad vele pepecselni, különben elég érdekes lesz a végeredmény. Az egyik említett hibája az olajos verziónak a legtöbb ember szerint, hogy nem jó az illata. Az olajmentes verzióban ezt kijavították, szinte érezni sem lehet azt a minimális illatanyagot amit kibocsát magából. Az én bőrszínemhez megintcsak passzol a light árnyalat, viszont újfent csak két színben elérhető az olajmentes Garnier BB.


Hosszútávú tapasztalatok  

Elöljáróban annyit meg szeretnék jegyezni ehhez a részhez, hogy az én bőröm kombinált, de leginkább a szárazság és a vízhiányosság dominál, néhanapján hajlamos zsírosodásra. Szárazabb bőrűeknek ajánlott a felvitel előtt minimum 15-20 perccel hidratáló krémet használni, a zsírosabb bőrűeknek nem hiszem, hogy ez ajánlott lenne, de tudni kell, hogy mindenkinek egyéni az arcbőre, ezeket leginkább sajátos kitapasztalás után tudjuk meg pontosan mi a jó nekünk. Kézzel könnyű eldolgozni a bőrön, de a gyors száradása miatt nem érdemes vele pepecselni, ezzel a BB-vel gyorsan kell dolgozni.
A fedését közepesnek mondanám, az erős piros foltokat nem fedi el teljesen, de a bőrt szépen kiegyenlíti. 20-as védőfaktort tartalmaz, amiért mindenképpen plusz pont jár. Akiknek nem túl zsíros a bőrük, azoknak utána a púderezést nem feltétlenül ajánlom, önmagában is tökéletes matt hatást nyújt. Könnyű viselni, viszont nagy melegben nem ajánlom, mert akkor könnyen lefolyhat.
Az olajos BB krémmel nekem volt egy olyan problémám, hogy néha irritálta a szememet, akkor is ha csak a szem alá vittem fel. Ennél a krémnél ezt már egyáltalán nem tapasztaltam.

Garnier BB krém ELŐTT


Garnier BB krém UTÁN

A két krém közül, akkor most melyiket is válasszam?

Egyértelműen kijelenthető, hogy a zsíros bőrűeknek az olajmentes, a száraz bőrűeknek az eredeti/első Garnier BB a tökéletes. És, hogy a kombinált bőrűeknek melyik lenne a legjobb megoldás? Itt is az lehet az első irány a választás során, hogy inkább zsírosság vagy a szárazság dominál-e. A száraz bőrrészeken ugyanis ez a krém nem mutat valami szépen, szerintem hidratálót sem tartalmaz annyit, mint ez előző. De az biztos: mindegyik krém kiváló a maga nemében. Nálam mind a kettő helytállt, biztosan el fogom őket használni, az első verzióhoz mégis jobban húz a szívem. Egyszerűen szerintem az jobb. Én azt ajánlom, hogy ha nem vagytok biztosak a választás során és van ismerősötök, akinek bármelyik is meg van, kérjétek meg hadd próbáljátok ki legalább egy alkalomra. (ugyanis termékmintát nem szívesen osztogatnak).


4 megjegyzés:

  1. wá. én ilyen szép zöld szemet még sosem láttam *__*

    VálaszTörlés
  2. én is pont ezt akartam mondani. ( : nagyon szép szemeid vannak.^^

    VálaszTörlés
  3. Wow, tényleg, a szemszíned <3 És smink nélkül is szép a bőröd.

    VálaszTörlés
  4. Én is megvettem a "tömeg nyomásának engedve" a BB krém 2. verzióját, mert azt olvastam hogy jobb az elődjénél,de sajna nem úgy teljesít ahogy várnám.

    VálaszTörlés