2012. július 25., szerda

Avon Extra Lasting szemhéjtus - vélemény

Benne vagyunk még jócskán a nyárban, megy mindenki erre-arra nyaralni ill. bízzunk még abban, hogy itthon is lesz még strandidő, medencében úszkálás, vízfröcskölés... Sok lány ilyen helyzetekben sem tud lemondani arról, hogy egy minimális smink ne legyen rajtuk. Ezzel természetesen nincsen semmi probléma, manapság jobbnál jobb vízálló spirálok kaphatóak. Viszont ha valaki még ennél is többre vágyik, akkor most megmutatom, hogy az Avon extratartós szemhéjtusa valóban olyan extratartós-e, mint ahogyan azt állítják!


A fekete, piros betűs csomagolás 2,5 ml festéket tartalmaz. A tetején lecsavarható kupak van, ami jól tart nem lötyög, zörög. Ez a folyékony szemhéjtus viszont nem az a klasszikus ecsetes formájú, hanem tollszerű formában végződik. A toll része egészen elvékonyodik, viszont amiért ilyen puha a vége nem igazán lehet vele vékony vonalat húzni.


Ha szeretnéd a bejegyzést tovább olvasni kattints a 'Tovább' gombra!



A festék színe első alkalommal még koromfekete volt, viszont egy két használat után, mintha vesztett volna valamit a színéből. Felvitel után egyből kicsit zöldes árnyalatúnak tűnt, majd pár perc után jobban befeketedett, de egyértelműen nem olyan, mint az első használatkor. 


És hogy valóban extra tartós-e?

Még pingáltam pár vonalat a kezemre, vártam kb. fél órát, majd egy vattapamaccsal átdörzsöltem a kezemet. Elég kiábrándító eredményt kaptam:


Majd a még megmaradt festékre vizet engedtem, szinte semmi nem maradt a kezemen:


A legbosszantóbb az egészben az az, hogy nem elég, hogy ez még egy sima szemhéjtusnak is silány minőség amit tartósságban nyújt, de, hogy extra tartós néven fusson ez a tus, az már valóban pofátlanság. Persze lehet mondani, hogy ezt csak a kezemen próbáltam, de a szemen sem marad meg sokáig, mintha folyamatosan kopna még érintés nélkül is.

Szóval nem... Egyáltalán nem ajánlom. Ennél sokkal jobb minőségű szemhéjtusokat lehet kapni drogériákban, az Avon Extra Lasting árának feléért is.

8 megjegyzés:

  1. Nekem már régóta megvan ez a filces tus és nem hazudok ha azt mondom, hogy kettőnél többször nem használtam. Szerintem tragikus, a színe is és a tartóssága is. Egyértelműen a : ,,Don't buy this crap" kategória!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan, de már használhatatlan :( egyik napról a másikra egyszerűen eltűnt a színe, nem fog semmit :( A tartósságával sem voltam elégedett, mert mindig elkenődött a szememen :(

    VálaszTörlés
  3. Szia! Láttam, hogy feltettél képeket az Essence sminkecseteiről. Azt szeretném kérdezni, hogy azokat szoktad használni mikor sminkelsz? Ha nem, akkor milyeneket? Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szoktam rendszeresen, igen! A ferde ecsetből kettőt használok, az egyikkel mindig a szemöldökömet csinálom meg, a másikkal általában az alsó szemhéjra viszem fel a színt (amit más ecsettel elsatírozok). Smokey eyes ecsetből is kettőt tartok. Ill. abból a harmadik szemre valóból egyet. A púderecsetet szinte sosem használom, de a ferde ecsetet rendszeresen. Egyébként nincsenek nagy márkás ecseteim, odáig még nem jutottam el sajnos, hogy egy ilyenre beruházzak. A Marionnaud saját márkás ecsetei nagyon jók sztem, meg a Müllerben lehet kifogni jókat még a saját márkásak közül.

      Törlés
  4. Azért kérdeztem, mert én már hallottam a Sigma ecsetekről, de azokat túl drágának találom és egyébként sem szeretek külföldről rendelni.

    Köszönöm a választ és sok sikert a bloghoz :)

    VálaszTörlés
  5. És még lehet egy kérdésem, hogy Catrice termékeket hol lehet kapni? Miskolci vagyok, de az itteni Rossmannokban nem láttam sehol. Esetleg DM-ben vagy Müllerben nézzem meg? És kb. olyan árban vannak a termékek, mint mondjuk az Essence?

    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  6. Hát utánanéztem, egy éves adatok szerint Miskolcon itt található Catrice: Müller, 3525 Miskolc, Szentpéteri kapu 80/a. Egyébként a Catrice termékek egy kicsit drágábbak, mint az essence, de még mindig alsó árkategória és nagyon jó termékeik vannak!

    VálaszTörlés
  7. Rendben, nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés