2012. június 1., péntek

A tavasz kedvencei - I. rész

Úgy elment ez a tavasz, hogy szinte észre sem vettem. Bíztam benne nagyon, hogy szépen lassan, ahogyan az a nagy könyvben meg van írva, a hőmérő higany szála is megy egyre feljebb, ezzel párhuzamosabban pedig a nadrágunk/szoknyánk hossza is...:) de, sajnos ez nem így lett. Igencsak szeszélyes volt az idei tavasz. Sok sok esővel, hóval és napsütéssel. De mindenképpen sok programmal, élvezettel és boldogsággal!
Szépségápolási és kozmetikai dolgokat nem igazán vásároltam magamnak mostanság, (legalábbis nem túl sokat:) ), de a kedvenceket erre az időszakra is ki tudtam könnyedén emelni. Lássuk!

Essence körömlakkok - Ez a három volt a tavasz három slágere, mindegyiknek imádom a színét!


 Ganier BB krém - Teljesen meg vagyok róla győződve, hogy az idei tavasz abszolút kedvence ez a termék volt nálam! Szinte semmi mást nem kentem az arcomra mióta megvásároltam. Imádom! Pár napja tettem közzé róla egy részletes leírást, amit itt olvashatsz el > KATT


Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!  
 

Douglas Nails körömlakk - Sokszor előfordult, hogy nem volt lehetőségem több napig a körmeimmel foglalkozni, ilyenkor mindig ezt az átlátszó, erősítő lakkot kentem fel. Tartós és a fénye is napokig megmarad!


Rózsaszín rúzsok - Elvégre mégiscsak tavasz van :)


Pirosítók - A tavasz hatására kicsit próbáltam kizökkenni a komfortzónámból, ami nálam azt jelenti, hogy nem bronzosítót használok hanem színes pirosítókat. Ez a kettő darab volt az, amikkel többször is kimerészkedtem már az utcára. 



Lancome  Trésor in love - lehetetlen megunni.


  
Ben Nye Latex for sensitive skin - Egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam ezt a latexet. Már régóta foglalkoztatott a sebhelykészítés és egyéb nyalánkságok, viszont arra nem tudtam magam rávenni már, hogy megvásároljam magamnak hozzá a szükséges dolgokat. Mióta megkaptam már kipróbáltam egy csomó mindent, több - kevesebb sikerrel. Erről a termékről és a sebekről is biztosan fogok még írni!


És, hogy valamit mutassak is vele: ez volt az első dolog amit csináltam. Azóta már tökéletesítve van pár dolog a munkákban, de még azóta sem tökéletesek közel sem. Oktató videókban, valahogy egyszerűbbnek tűntek.. :)

VAPE derm & dress - Ezt pedig annyira muszáj volt itt felsorolni! Hihetetlenül szükségem volt rá az elmúlt pár hónapban, mert jártam erre-arra. Teljesen jó szolgálatot tett. Nem találkoztam egy kullanccsal sem, pedig nagyon rettegtem, hogy találkozom párral. A következő részben mindenképpen látjátok merre és hol volt rá szükség!



Hát, ez a tavaszi lista most ennyi lett volna! Hamarosan jövök a következő résszel: sok sok képpel és rövid kis élménybeszámolókkal!

Ha tetszett, lájkolj facebookon: Lájk!

4 megjegyzés:

  1. Ez a "harci sebesülés" nagyon komoly lett! Egészségügyis ismerős üzeni a hátam mögül,hogy nagyon élethű!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wow! Ezt totális bóknak veszem ha szabad! :D Majd lesznek még, remélem azok is tetszeni fognak :)

      Törlés
    2. Nyugodtan vedd bóknak,annak szánták:)

      Törlés
  2. Tökjó kis cuccaid vannak, nekem is itt van néhány kedvencem ;)

    VálaszTörlés