2012. június 13., szerda

A tavasz kedvencei - II. rész

Hát akkor jöjjön a tavaszi kedvencek felsorolásának második része! Ez megintcsak kicsit másmilyen lesz, mint az előzőek, ugyanis ruhákat nem igazán tettem bele, ennek az egyik oka, hogy hacsak ritkán is (egyelőre), de megjelentek az outfit posztok blogon! Viszont lesz sok sok kép a mindennapokból, kirándulásokról...
Íme:

Pólók: Szerintem mondanom sem kell, hogy a Superman póló miatt minden második ember tesz valami megjegyzést az utcán! :D Két nagy kedvenc mindegyik egyébként.

Ramones: F&F | Superman: polomuhely.hu

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!

  

Bécs: Idén már többször is elutaztam Bécsbe, barátokkal koncertre, ismerőssel, szaktársakkal. Nagyon megszerettem ezt a várost, az ott készült képekből mutatnék be párat. 




Bakony: Első körben egy szűkebb baráti társasággal látogattunk meg a Bakonyt, ahol megtettünk közel 20km-t gyalog. Porva-Csesznektől Vinyéig kisebb-nagyobb kitérőkkel. Nagyon jó volt. :)



 Az egyik dolog ami számomra teljesen új volt még a tavasszal az a geocaching. Már Győrben is keresgéltünk ládákat, de a Bakonyban ennél sokkal izgalmasabb volt az egész.. :) Itt tudsz róla bővebben tájékozódni, hogy mi is ez az egész: www.geocaching.hu

Pár héttel később pedig Jásdon töltöttem el egy hetet ökológia terepgyakorlat címen. Mindennap túráztunk, közben különböző növényeket elemeztünk, volt hogy nagyobb csoportban mentünk erre-arra, de akadt olyan nap is, hogy a kezünkbe nyomtak egy térképet, hogy akkor "ti négyen menjetek el ide". Szaktársakkal voltam, ugyanis ez egy tantárgy volt. Nagyon szerettem azt a hetet még a rossz idő ellenére is. Minek vigyek kabátot, úgyis jó idő lesz! Erre mindennap legalább volt rajtam egyszerre két-három pulóver...

Acélbetétes bakancs a rég múlt időkből - nagyon jó szolgálatot tett a hideg és vizes időjárásban.


 Réti margitvirág

Bódító baraboly

Tési malom



Szerencsére az eső csak az hét elején esett, de később is hideg és nagyon szeles időjárás volt. Amint megálltunk pihenni valahol, vagy ha visszaértünk a szállásra, az volt az első, hogy elfeküdtünk a földön, mert ott nem fújt annyira a szél és a föld is jóóóó meleg volt. :)


Fejős Éva - A jásdi kirándulás után szerintem minden normális ember azt tette volna, hogy hulla fáradtan (én is az voltam) bedől az ágyba és ki sem mozdul onnan legalább 24 órát, de én ennek ellenére ledobáltam a cuccaim összeszedtem magam és siettem a belvárosba Fejős Éva dedikálásra. Nem mondom, hogy vissza nem térő alkalom lett volna, de mindenképpen kihagyhatatlan! :)








"Bűnözés": A család női tagjaival a (leginkább) jó idő hatására mindig kitaláltunk valami fontos és pirosbetűs alkalmat arra, hogy "bűnözzünk" valamit... :)



Felcsatolható súlyok: A legjobb dolog amit megvehettem volna a Rubint Réka DVD-k mellé. Az edzések persze így is megerőltetőek és hatásosak voltak, mégsem éreztem magamon már, hogy annyira fárasztó lenne az egész. Fogtam magam eltekertem a Decathlon-ba és azóta ezekkel a súlyokkal edzek. Mondanom sem kell, hihetetlenül jók. Már az izomláz is vissza-vissza tér néhanapján.
 Marvel filmek: Az idei tavasz nagy kedvencei a Marvel filmek voltak! Bár ez nem meglepő hiszen szuperhősökből sosem elég. :) Mégis most az Avengers előtt kifejezetten sokat megnéztem.

És ha már Marvel filmek: az idei legjobban várt filmjét végre megnézhettem! Hihetetlenül rá voltam már kattanva a Bosszúállókra mire volt lehetőségem elmenni rá moziba. Nem mondom, hogy ez volt életem filmje, kicsit többet vártam, mint amit a moziban kaptam, de mindezek ellenére még így is nagyon tetszett!

Soundcloud.com: Jobb, mint a youtube... :)




Hát ennyi lett volna a tavaszi kedvencek második része. Remélem tetszett, igyekeztem sok képpel előrukkolni. :)

A tavasz kedvencei I. rész - KATT!

Ha tetszett, lájkolj facebookon: Lájk!

8 megjegyzés:

  1. .a soundcloudrol mindig azt hittem h csak zeneszeknek van, most en is beregisztraltam mint fan es kezdem felfedezni. a baratom (zenesz) mar regota tagja, nagyon jo baratsagok szulettek ott, brazil zeneszekkel mar ketszer is talalkoztunk Sao Paoloban :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kinéztem már a súlyzókat Rékához:) Meg tudod mondani h mennyiért vetted őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, már pontosan nem emlékszem, de olyan 3 ezer körül volt a kettő. Ezeknek a súlya 1-1kg, de súlytól függően változó az áruk.

      Törlés
  3. Húú, nagyon jó kedvencek! Engem most kezdett el érdekelni a geocashing, csak találnom kell valakit, aki elkezdené velem! :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom a Superman-es pólókat! :) És a Bécsben készült képek csodásak! :)

    VálaszTörlés
  5. Hú, Vinye nagyon szép! Itt lakunk Vinye mellett egy kis faluban. :) Rengeteget járunk oda, csodálatos! Érdekes megfigyelni az évszakok változását. :) Hol laksz?

    VálaszTörlés