2012. június 21., csütörtök

Sleek i - Divine ultra mattes V1 Brights paletta - vélemény

Pár hónapja azon gondolkodtam, hogy igazából nagyon szeretem a matt szemhéjfestékeket, de nincs túl sok belőlük, el kellene kezdeni kutatni utánuk és beszerezni minél több árnyalatot. Majd pár nappal ezután megjelentek a Sleek promo képei, hogy kiadnak két matt szemfestékekből álló palettát. Egyből tudtam, hogy kellenek! Nagyon vártam már, hogy kiadják, az első adandó alkalommal meg is rendeltem a Brights névre hallgatót és, hogy megszerettem - e? Az lejjebb kiderül.


Mint az összes többi Sleek paletta, ez is masszív, fekete műanyag csomagolású. A Sleek feliratot megváltoztatták rajta az előzőekhez képest, de legalább kicsit tudatja, hogy ez más, mint az előzőek. Belül ugyanaz a nagy tükör ill. applikátor is jár a palettához. Aminek még mindig nem látom túl sok értelmét, de hát van aki szereti...


A színek összeállítása nekem tetszik, mind élénk, feltűnő árnyalat. Igazi nyárra való paletta! Mivel nem vagyok az a nagy rózsaszínes típus talán abban lehetne kifogást találni, hogy a két pink szín még így ránézésre is eléggé hasonló, de a többi mind nagyon szépnek és eltérőnek árnyalatnak tűnik. A kihasználhatóságának a lehetősége, pedig végtelen. Főleg azoknak akik szeretnek játszani a színekkel.


További képekért és a swatch-ért kattints a 'Tovább' gombra!





A  swatchokat alap nélkül készítettem és nem rétegeztem a színeket. Meg kell, hogy mondjam szerintem nem az igazi, legalábbis egy rétegben. Sokkal rikítóbb és élénkebbnek tűnnek a csomagolásban (1-2 kivétel, mint látható azért van). Persze lehet velük dolgozni, ecsettel könnyen felvihetők, az eldolgozásuk már kicsit nehézkes, mert elég durva tapintású a textúrájuk. Gyönyörű színeket csalhatunk elő belőlük, de nem azzal a könnyed Sleek minőséggel, mint az előző palettáknál. Ennek ellenére ezt a palettát még így is nagyon szeretem. Csak matt színek! Ritka jelenség a szemhéjfestékek terén és ha valaki igazán vágyik ilyesmire, azt nem fogja zavarni, ha kicsit több vele a munka. Hiszen a végeredmény kárpótol majd mindenért.

2 megjegyzés:

  1. Én meglepődtem, hogy ennyire elmarad a pigmentáltság a többi Sleek palettához képest. Pedig gyönyörűek a színek!

    VálaszTörlés
  2. Elég gyatrácska a régiekhez képest :S

    VálaszTörlés