2012. június 14., csütörtök

OASAP rendelés | Angel wings gyűrű

Biztosan sokan észrevettétek már, hogy mekkora hype van mostanában az Oasap.com webáruháza körül a bloggerek körében. Mivel sok jót nem olvastam róluk, nem is nagyon érdekelt a dolog, aztán egy unalmas pillanatomban rávettem magam, beregisztráltam és a kapott keretből rendeltem is magamnak. Az én választásom egy arany színű angyal szárnyas gyűrűre esett.


A megrendelésemet június 6-án adtam le és pontosan rá egy hétre, 13-án meg is érkezett egy kis közepes méretű sárga borítékban, ami annyira védte a gyűrűt, hogy bubis volt a belseje. A gyűrűt pedig beletették még egy plusz fóliába.



A gyűrű formára teljesen megegyezik azzal amit a honlapon közölnek róla, a színe kicsit sötétebb, de még ez sem akkora eltérés, szép arany színe van. Kidolgozásra sem lehet panasz, az eleje nagyon szép és a hátulja is  elfogadható állapotban van. Masszív, erős anyaga van, ami azért is lehet fontos, hiszen a formájából adódóan bármibe beleakadhat így eldeformálódhat, de így sok esélyét ennek nem látom.





A gyűrűt kifejezetten középső ujjra tervezték. Nekem ezen egyáltalán nem lötyög, jól tartja magát. Igazán feltűnő látvány és nagyon szép is!

A gyűrűt 15$-ért lehet megvásárolni plusz költségek nélkül, ugyanis az oldalon nincsen házhoz szállítási díj. Mások által is sokat emlegetett ebay-en ugyanez megrendelhető legfeljebb egy dollárért, persze az is más kérdés, ott milyen minőséget kapsz. Az oldalt és a többi blogger bejegyzéseit is átböngészve, érdemes végignézetni az Oasap honlapját, mert biztosan találni olyan darabokat, amik megérik az árukat. Nekem speciel csak pozitív tapasztalataim voltak ezzel a rendeléssel kapcsolatban, de a következtetések levonását most mégis inkább az olvasóra bízom.

Neked mi a véleményed az Oasapról, rendeltél már tőlük? 

6 megjegyzés:

  1. Az oasappal tele a hópipöje a blog olvasóknak,nekem is,hogy mennyire alàzzàk egyes bloggerinàk magukat a gagyi,ócska,àmde kurva dràga cuccaikért.Egyébként nézz körül,hogy MIT kapsz màsutt 15 dezsöèrt.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ebayről van ilyen gyűrűm, 1$ért, ugyan így néz ki, feltételezem minőségre sem más, mivel ugyan onnan jön :).

    VálaszTörlés
  3. 15$ nem adnék ki érte, de ha "ingyen" van én is megrendelném, nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. szia hogy kell rendelni a blogspot keretein belül mert nem értem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát úgy sehogy :) regisztrálni kell az Oasap oldalára, majd ezen a linken: http://www.oasap.com/join-us lehet csatlakozni a blogger programhoz. Ha ez meg van, pár nap múlva küldik a besorolást, hogy mekkora keretet kapsz a rendeléshez.

      Törlés
    2. és hogy kell kirakni a kódot ha megvan?

      Törlés