2012. május 20., vasárnap

Napi smink - Tequila Sunrise

Végre, végre! Új bejegyzés a blogon, már én is nagyon sóvárogtam azután, hogy valamit mutathassak Nektek. Az elmúlt napokban páran kérdeztétek már kommentben ill. emailben is, hogy mi történt velem, hol vagyok. Ne haragudjatok, hogy nem jelentkeztem sokáig, de itt volt a szorgalmi időszak utolsó hete, ami sok sok zh-val jár, a héten pedig 5 napos túrázáson voltam a Bakonyban. Iszonyú jó volt, annak ellenére, hogy se internet, se tv (még újság se) és sminket sem viseltem egyetlen egy napon sem. Tegnap pedig végre megnéztük az Avangerst, a smink oda készült... :) 
Mellesleg egy - két apró infót inkább facebookon szeretek megírni, nem pedig itt a blogon, szóval ha még nem lájkoltad az oldalt, akkor katt IDE. :)


Használt termékek:
Arc:
  • Garnier BB krém - 02 light
  • Essence pureskin kompakt púder - 01 beige 
  • Essence sun club bronzosító - 02 good night darling
  • Miss Rose púder - 01
  • Catrice korrektor paletta
Szemek:
Száj:
  •  She rúzs - 319 aqua shine




 

7 megjegyzés: