2012. május 31., csütörtök

A nagy Garnier BB krém teszt

*** Ha az olajmentes Garnier BB krémről szeretnél olvasni, kattints: ide!***

Már elég régóta kint van a blogom a "Hamarosan" fül alatt a Garnier BB krémje, de csak most láttam elérkezettnek az időt arra, hogy teljes bejegyzést tudjak róla írni. Sokat hezitáltam rajta, hogy megvásároljam-e mivel nem olvastam szinte sehol sem egybehangzóan pozitív vagy negatív véleményt se, amikor pedig kiírtam a blog facebook oldalára hogy már a birtokomban van, a hozzászólások között volt ilyen és olyan is. Lényeg, a lényeg: a legjobb amit tehettem: megvásároltam, hogy nekem is lehessen róla egy egyéni véleményem. (amit enélkül úgysem tudtam volna meg), amit pedig most szeretnék Veletek megosztani.

A csomagolás

A terméket dobozban árulják, ami nincsen leragasztva, de valamilyen szinten mégis megvédi a terméket attól, hogy csak olyan könnyedén kipróbálgassák a kíváncsiskodók. A dobozon pár információ leolvasható (ami később még említést kap), van rajta előtte-utána kép (sok-sok photoshoppal) és egy összetevő lista, amit a krémmánián is el tudtok olvasni: itt.


Maga a BB krém egy műanyag tubusos csomagolásban van, nem olyan esztétikus és szép, mint egy koreai BB krém, de szerintem így is pont elég jó. A tubus alját le lehet pattintanti, így jutunk hozzá a krémhez. Teljesen jól záródik, nálam egyszer sem nyílt ki soha véletlenül. Az alján lévő fehér részt meg szinte egyáltalán nem lehet lecsavarni. A nyílás mellett bármennyire is vigyázok mindig marad krém, de nem szárad oda, ha netán véletlenül ott "felejtjük" is fel lehet használni egy napig maximum.


Amit még észrevettem, hogy csomagolás alapján nem ugyanolyan az összes Garnier BB krém. Nem tudom, hogy ennek mi lehet az oka, hiszen mindkettőt ugyanott vettem, de a csomagolás különbsége nem hat ki a krém minőségének különbségére. Ugyanolyan mindegyik.



 Az első benyomások

Már az első használatkor tudtam hogy úgy fogom adagolni a krémet, hogy kinyomom a bal kézfejemre majd a jobb kezemmel viszem fel az arcomra és dolgozom el. Sokkal, de sokkal kevesebb BB krém szükséges az arcomra mennyiségben, mint egy alapozóból. Sokáig beleestem ebbe a hibába, hogy túl sokat nyomtam ki belőle, aztán a maradékot pedig törölhettem le, majd dobhattam ki. Érdemesebb inkább sokszor keveset nyomni belőle, mint egyszer sokat. Az első használatkor kicsit furcsa volt, hogy a BB-nek van illata, de semmiféle ellen érzetet nem keltett bennem, mivel csak a felkenés idejéig érezhető, utána már egyáltalán nem. Gyakran találkoztam azzal a kifogással a krém ellen, hogy csak kétféle árnyalatban kapható és mindegyik szín igencsak sötét. Én a 02 - light árnyalatot választottam. Eléggé világos bőröm van, de nem ütött el tőle nagyon, nem volt hozzá képest túlzottan sötét.


Ha szeretnéd elolvasni a további tapasztalatokat és megnézni az előtte-utána képeket kattints a "Tovább" gombra!



 Hosszútávú tapasztalatok

Amit mindenképpen az elsők között meg kell jegyeznem, hogy ez egy valóban olyan BB krém, amit nem a zsírosodásra hajlamos bőrre terveztek. Hidratálót a felkenése előtt közvetlenül szinte vétek felkenni, még akkor is ha éppen katasztrofális kiszáradásban szenved a bőrünk. A kettő között minimum kell hagyni fél órát, különben nagyon fog csillogni a BB és nem is szívódik be teljesen a bőrbe, csíkos marad. Ha várunk min. 20-30 percet vagy nem szükséges a hidratáló és nem használjuk, a felkenés után a Garnier krém valóban fog még így is kicsit fényleni,  de felszívódik, oxidálódik, szebb hatást nyújt majd. Ez a fénylés pedig természetesen púderezéssel teljesen megszüntethető.
Maga a BB könnyen kenhető, puha tapintású lágy krém, a fedése nem tökéletes, az erős piros foltokat nem tünteti el teljesen, de összességében kiegyenlíti a bőr színét. Plusz pontot érdemel, amiért SPF-et tartalmaz. Könnyű viselni, nem nehezíti el arcbőrt. Az én vízhiányos bőrömön púderezés után sem kezd el fényleni, hacsaknem 40 fokban tartózkodóm tartósan 8 órát (diákmunka előnyei). A hétköznapokon nekem nem okozott fejfájást egyszer sem, szépen kiállt már sokféle próbát. Ha pedig úgy érzed, hogy nem elegendő egy réteg, nyugodtan lehet építeni, több réteget is simán elbír.
Az egyetlen kivetni valóm a krém minőségével szemben, hogy felvitel során, amikor a szem alá vittem fel, néha belement a szemembe vagy csak a krém anyagainak párolgása (?) következtében iszonyúan irritálta szemem, annyira hogy teljesen bepirosodott, könnyezett és percekig nem bírtam kinyitni. Nem mindig, de néha előfordult, de egy kis odafigyeléssel ez kiküszöbölhető.

Garnier BB krém ELŐTT | UTÁN

Púderezés után + minimál smink


Ha kifogyott, kifogyott?

Hogy teljes legyen teszt és mivel úgyis kifogyott* az 50ml-es BB krémem úgy döntöttem miért is ne? Teszek egy próbát és szétvágom a csomagolást, hogy mégis mennyi az az "üres". És hogy kifogyott-e a krém ha már kifogyott? Egyértelműen nem! Még jó sok alkalomra elegendő krémet tartalmaz, pedig ráztam, ütögettem széjjelnyomtam a tubust és már semmi nem jött belőle.

* Közel két hónap alatt elég sok pazarlás miatt fogyott ki a Garnier BB krémem ill., hogy másoknak is oda lett adva kipróbálás céljából.

Összegzés

Én nagyon szeretem ezt a krémet, mióta megvásároltam egy - két kivétellel mindig ezt használtam. Nekem a fedése elegendő, ha pedig néhanapján mégsem, korrektorral fedem el a nagyobb bőrhibákat. Tartósságra, minőségre sem tudok panaszkodni. Igaz, hogy nem ártana, ha több árnyalatban is árulnák, így biztosan több ember számára elérhetőbb lenne. Bízzunk benne, hogy ez hamarosan meg fog változni!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hasonló tapasztalataim voltak vele nekem is, bár nincs ázsiai BB-m, amivel összehasonlíthatnám. Régebben Nivea színezett hidratálót használtam, annál sokkal jobb, egyelőre bejön (állítólag lesz olajmentes verzió is, arra várok).

    VálaszTörlés