2012. május 21., hétfő

BYS pirosító | Coral - vélemény

Már mutattam be Nektek BYS rúzsokat, most a pirosítón a sor. Első körben nem mertem többet rendelni egynél hátha nem válna be, én a Coral névre hallgató darabot választottam. Már volt róla szó, de még egyszer röviden: a BYS egy ausztrál márka, elég széles kínálattal, fő szempontnak az áraik alacsonyan tartását célozták meg a kiváló minőség mellett. Fontos kiemelni, hogy a TeSminked.hu-n (elvileg) elérhető már az összes termékük.


Csomagolás: letisztult fekete forma, ami mondható négyzet alakúnak, de vittek bele némi kerekítést is, így nem olyan komor az egész. A teteje átlátszó, amit már mindenki meg tud mondani szerintem miért is számít nagy nagy előnynek. :) Iiiigen, hogy ne kelljen kinyitogatni megnézni milyen színű is a pirosító. A teteje könnyen nyílik, jól záródik, nem lötyög egyáltalán. A csomagolás 5g pirosítót tartalmaz.


A pirosító színe - ahogyan azt a neve is mutatja - korall (narancssárgás) árnyalatú. Vannak benne apró csillámok, de ezek abszolút nem dominálnak. Kicsit belekapartam megnézni, hogy csak felül vannak-e: de nem. Ecsettel könnyű felvenni a festéket, egyáltalán nem porzik. Pigmentáltságra nagyon erős, ami már-már néha bosszantó, mert sikerült úgy felvinni már az arcra, hogy nevetnem kellett tőle vagy inkább sírnom, ha ez épp a rohanás közepette fordult elő. Szóval vigyázni vele! Tartósságra sem tudok rosszat mondani, fenn marad az arcon, nem foltosodik egyből ha véletlenül hozzáérek.

További képekért és a swatch-ért kattints a 'Tovább' gombra!
 


Fentebb írtam, hogy a csillámok nem dominálnak a pirosítóban, ezért annyit hozzá kell tennem a képhez, hogy élőben egyáltalán nem látszódtak ennyire a csillámok. 

Mindent összevetve nagyon jó kis pirosító ez, biztos fogok még kipróbálni más árnyalatot is. 790 HUF-ért teljesen megéri. A BYS ezzel a termékkel sem hazudtolta meg önmagát: miszerint az alacsony áraik mellett tudják hozni a kiváló minőséget.

5 megjegyzés: