2012. április 17., kedd

MakeUp Academy paletta | Glamour Days - vélemény

Már mutattam be Nektek MUA pirosítót, most a szemhéjpalettán a sor! Mint már említettem ezek a termékek Magyarországon nem kaphatóak, de Edittől a Beauty Sale Blog szerkesztőjétől megrendelhetőek. A szemhéjpalettákra már nagyon kíváncsi voltam, sok jót lehet olvasni róluk és már csak a kinézetük is arra csábít, hogy légy az enyééééém!


A paletta csomagolása egészen egyszerű: fekete műanyag, a tetején átlátszó résszel. Egészen praktikus, hiszen ránézésre látható, hogy milyen színek találhatóak meg benne, nem kell folyamatosan nyitogatni. A teteje nem zötyög, nem mozog ide oda, nagyon is jól záródik. Az első pár alkalommal csak hosszas feszegetés után tudtam kinyitni, de egy kis bejáratás után már nincs vele gond.


A palettához jár egy kétvégű műanyag(?) applikátor is, teljesen olyan az anyaga, mint amiket a Sleek palettákhoz lehet kapni. Aki szokott applikátort használni annak valószínűleg tetszeni fog, főleg a kissé háromszög alakú kialakítás miatt, mivel a szemzughoz is be lehet vele nyúlni, de én akkor sem tudom magam rávenni..


A színek kialakítása leginkább nappali sminkek elkészítésére lettek összeválogatva. Színes, de natúr sminket is készíthetünk vele. Legnagyobb részt a szaténfényűek dominálnak, de három matt finishű is megtalálható köztük. (első sor: 4,5 második sor: 4)

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni ill. megnézni a swatchokat, kattints a 'Tovább' gombra!  









A színmintákat alapozós kézre tettem fel, mert féltem, hogyha nem lesz rajta, nem sok minden fog látszani a swatchokból. Ezzel már el is mondtam az egyik gyengeségét a szemhéjfestékeknek: a pigmentáltsággal akadnak némi problémák, ha csak egyszer mártom az ecsetet a színbe sajnos az nem elég. Egy kicsit így nehézkes is vele ezért a munka, de egypár használat után ki lehet tapasztalni, hogy működik a legjobban. A highlighter szín nagyon gyönyörű, a bőrszínűt is imádom. Összességében egy jó kis paletta ez, csak az első pár használatkor jobban oda kell rá figyelni. A színek eldolgozhatóságával nem ütköztem különösebb problémákba, a csillámok eléggé potyognak, szóval vagy ne alapozzunk a használat előtt vagy púderezzünk sokat, vagy zsepi a szemhéj alá. Ki melyiket szereti... :)

Pár plusz kép a palettáról:



Tehát, még egyszer összegezve: a MUA palettákat a Beauty Sale Blog-ról rendelheted meg. Jó színek jól összeválogatva, bár akadnak vele némi problémák, a Sleek palettáktól sajnos jócskán elmaradnak, de még így is szerethető termékké válhatnak.

3 megjegyzés:

  1. nagyon szépek a színek,bár tény hogy a palettában jobban mutat pár szín,mint a swatchon :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a színek. :D Az a 3 matt szín különösen tettszik. :D Most élem a matt mániámat... asszem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matt színek nekem is nagyon bejönnek, szépek és a pigmentáltságuk is elég jó. Ha tudsz ajánlani jó kis matt szemhéjfestékeket, akkor szívesen várom az ötleteket. Én is szeretem őket, de nincs túl sok :/

      Törlés