2012. április 28., szombat

BYS rúzsok - vélemény

Hallottatok már a BYS márkáról? A Be YourSelf egy ausztrál márka, elég széles kínálattal. Mára már több mint 1000 különböző terméküket dobták piacra, fő céljaik között szerepel az áraik alacsonyan tartása, mégis magas minőséget nyújtani és állatokon sem tesztelnek. A BYS először csak Ausztráliában volt kapható, de mára már világszintű céggé nőtték ki magukat. Hozzánk most kezdett beszivárogni, sok sminkimádó legnagyobb örömére!

Számomra a legkönnyebb elérhetőséget a TeSminked.hu jelentette, de emellett a hivatalosmagyar oldalról is lehet rendelni (arról csak rosszat hallottam) ill. a Westendben is megtalálható. De lássuk, mit is tudnak a rúzsok..!


A rúzsok csomagolása nem éppen a legpraktikusabb és legjobb, leginkább a Lora rúzsokra emlékeztetnek. Szemmel nézve még jól néznek ki, de kézbe fogva nem nyújt semmiféle minőségi érzetet. Az egész műanyag, a kupak jól zár, viszont kicsavarva már igencsak zörög és laza az egész. Ez még nem is akkora nagy bűn (ugyebár gondoljunk néha az árra is), de a rúzst nem lehet teljesen visszahúzni, így nagyon könnyű megsérteni a kupakkal amikor azt vissza szeretnénk tenni rá.

A rúzs 3 grammos, összehasonlításképp: egy Catrice rúzs 3,8 g. Amin viszont megakadt a szemem, az a csomagolás alján lévő matricán a felirat: 'Made in China'. Szerintem még nem láttam smink terméket ilyen felirattal... :)

Én a következő két árnyalatot rendeltem meg:

L27 - Sassy Salmon

 L22 - Champagne Rain

Mindkét árnyalat ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkezik, semmiféle eltérést nem találtam. A rúzsok hihetetlenül pigmentáltak, egy húzással teljes fedést adnak, pedig egyik sem egy sötét szín. Nagyon puhák, könnyen siklanak az ajkakon. Nagyon krémes állaga révén egyáltalán nem szárít, de megköveteli a tökéletes ajkakat. Felkenés után a legkisebb repedést, szárazságot is a 100x-osára nagyítja. Tartósságra nem tudok ilyen jókat mondani, könnyen kopik, viszont azért a színét halványan megtartja, mintha beleivódna kicsit az ajkakba. 

Ha szeretnéd megnézni a swatchokat, kattints a 'Tovább' gombra!  




Szerintem mindkét szín egyszerűen gyönyörű, én megveszek értük! Igaz, hogy többször kell naponta újra felkenni, de nekem még így is simán megéri az eredményért.. :)

Neked van már BYS terméked? Meg vagy velük elégedve?

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de örülök, hogy irtál róluk, ugyanis pont ezekkel az árnyalatokkal szemeztem és lássanak csodát, gyönyörű képeket hoztál :) Imádom mindkettőt. Nagyon szépek felkenve. Te jó ég. KEL! :) Azt vettem ki a szavaidból, hogy azért megéri az árát, úgyhogy szerintem be fogok rá ruházni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az árát teljesen megéri, az az egy hátránya van tényleg, hogy kicsit gyorsan kopik, de én ennek ellenére is nagyon szeretem:)

      Ivást kibírja igazából, minden mással hadilábon áll.

      Törlés