2012. április 10., kedd

Avon super extend extreme szempillaspirál - vélemény

Ma Reese Witherspoon által reklámozott szempillaspirált fogom bemutatni az Avontól, ami a "super extend extreme" nevet kapta. A cég nem is olyan régen dobta piacra a terméket, elég feltűnő jelenség a maga citromsárga csomagolásával, de a hirdetése sem volt mindennapi. Sok sminktermék kap túlzó reklámokat, de amit néha az Avon művel, az már nálam is kiveri a biztosítékot. A kedvenc reklám szövegem ezzel a szempillaspirállal kapcsolatban: "szabadalmaztatás alatt álló magnetic fibre formula". Másrészről: szeretem az Avon termékeket, gondoltam én is kipróbálom ezt a spirált. És hogy bevált-e...? 



A csomagolása citromsárga, a kupak alján pedig van egy ezüst csík, abszolút nincs gagyi hatása. Nekem tetszik. Csak a termék neve és az olvasható rajta, hogy 7ml festéket tartalmaz. Viszonyítás kérdése, hogy ez kevés vagy épp elegendő e. Az Avon szempillaspirálok mindig 7ml körül mozogtak.

A spirálkefe műanyag, rövidebb ill. hosszabb sörtéi is vannak. Éppen elegendő mennyiségű festéket vesz fel, viszont nekem a spirálkefe mérete egy kissé nagynak bizonyult. Felső pillákat még könnyebben ki lehet velük festeni, de alsókkal már nem olyan könnyű boldogulni. Külön olvasható a katalógusban, hogy az alsó szempillákhoz a kefe végén vannak rövidebb sörték is, de ezek abszolút használhatatlanok.


Ha szeretnéd megnézni, hogyan teljesít a szempillaspirál előtte/utána képekben kattints a 'Tovább' gombra!

 

Szempillaspirál nélkül

Avon super extend extreme szempillaspirállal

Nem állítom, hogy nem látványos az eredmény, engem valahogy mégsem tudott teljesen meggyőzni. Jóval hosszabbnak tűnnek a szempilláim, de túlzottan összetapasztja őket, így teljesen olyan hatást kelt, mintha kevés szempillám lenne. Tudom, hogy ez egy kimondottan hosszabbító spirál, nekem ez valahogy mégsem jött be igazán. Amit meg kell, hogy jegyezzek még az az, hogy a festék elég lassan szárad, ezért nagyon kell vigyázni a pislogással jó néhány percig felvitel után. Nálam is többször előfordult, hogy összekentem magam...

A spirál ára 1200 - 2300 HUF között mozog katalógustól függően, én az alsó értékhatár körül vásároltam, így nem bántam meg a megvételét, de biztos, hogy nem fogom újra vásárolni.

Nektek meg van ez a szempilla spirál? Szeretitek?

5 megjegyzés:

  1. Nekem még nincs ilyen spirálom, de azért szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az vol az első benyomásom, hogy totál összetapasztotta a pilláidat :O

    VálaszTörlés
  3. Nekem egyetlenegy Avon spirál jött be, a SuperShock, azóta valahogy mindegyikkel kudarcot vallok. Nem tudom, megreszkírozzam-e. Lehet, maradok a One by One-nál még mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem tudsz a kettő között választani, akkor segítek: One by one!!! Klasszisokkal jobb!

      Törlés
  4. Szija!
    Nemrég vettem meg én is ezt a terméket. Abban igazad van, hogy lassan szárad és a végén a sörték semmit nem érnek, ezt én is tapasztaltam. Eddig nagy problémám nem volt vele. Nekem szépen hosszabbít és ha a Maybelline NewYork the colossal volum express vízálló spirállal együtt használom, nagyon ütős eredényt lehet kapni! :D
    Próbáld ki :D Hosszú és dús, eléred a reklámokban szerepelt hatást.
    Egyébként a kedvencem, hogy mindkét spiráll SÁRGA :D

    VálaszTörlés