2012. március 1., csütörtök

Téli kedvencek II. rész

És akkor jöjjön a téli kedvencek felsorolás következő része, a második. Tudjátok, amiben nincsenek sminkek és egyéb szépségápolási termékek, viszont most egy igen kicsi lesz benne, amit kifelejtettem valami oknál kifolyólag az előző részből.  Előfordul...:)

Jöjjenek a képek!


Karácsonykor is ez a felső volt rajtam, kifejezetten arra az alkalomra vettem. Nagyon szeretem, mert olyan kislányos, mégis elegánsabb vonalat képvisel.. :) - Zara

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!  





Egggyáltalán nem jön át, de ez a póló kifejezetten jól néz ki. Kezdem megszeretni a bő pólókat. - H&M



Imádom ezt a pulóvert. Annyi kifinomult. - Reserved

Kék nadrág:) Már régóta kerestem egy ilyen színűt. (és hát akkor bemutatkozik személyesen a fényképezőm is, természetesen ő is kék:) ) - Reserved


Lapos talpú szőrös csizma. Nagyon imádtam. - Reserved

Még egy csizma:) - New Yorker

Annyi, de annyi szépséget tudtam volna még mutatni, de azt hiszem ennyi épp elég. Nem szeretnék 2 km-es bejegyzést készíteni, mert ezen kívül is van még mit bemutatni, de boltok közül mindenképpen a Reserved bizonyult a legjobbnak. Annyi jó holmit találtam ott idén télen, hogy alig győztem kapkodni ide oda a fejem, szintén igaz ez még a H&M-re.


És akkor jöjjenek a parfümök... :) Nem vagyok jó az illatok behatárolásában, de azt kell mondjam, hogy picit csípős illata van, ami néha átcsap egy kicsit édeskésbe is. A csomagolását meg háááát imádom :) Általában hétvégente esténként használom vagy alkalmakkor.


A hétköznapi "parfüm". Jobb is, hogy nem a parfüm változat lett meg belőle megvásárolva, mert így is olyan intenzív illata van, hogy egy fújás elég egy napra. Édes illatú. Hétköznap mostanság ezt szoktam használni.

A H&M parfüm... :) Az illatát nem igazán kedvelem, eléggé csípős és amúgyis hamar elszáll. Néhanapján szoktam használni, teljesen hangulat adja. De a csomagolása...egy álom..!

Az idei tél nagy "barátai" a hidratálók (arckrémek mellé a tonikok is) voltak leginkább. És ez még csak a használtak töredéke, az ajak hidratálókból pedig egy sincs kitéve.. :D Szörnyű mennyi krémet felhalmoztam a télen. 

Dobozos zsepi. Nem mondom, hogy a nátha a kedvenceim közé tartozott, de az ilyen zsepis dobozok mindenhova kísértek a lakásban hetekig, ezért ők megérdemlik, hogy ide kerüljenek. 


Forró csoki<3 A hideg téli estéken egy egy könyv, tv-zés vagy blogolás mellett nagyon jó volt szürcsölgetni. :) Éééés, igen, igen: ez is az én kezem műve:)

Facebook. Eddig nem volt facebook-om, majdnem két évig. Most január elején csináltam egyet a blognak (elérhető: ITT), majd pár héttel később privát személyként is visszaregisztráltam. Azóta megint facebookon lógok egész nap, jóóó azért ez túlzás kicsit, de lényegében igaz! :D 
Fejős Éva könyvek. Karácsonykor kaptam a Hello London! c. kötetet, azóta vásároltam még kettőt. A mexikói-t már kiolvastam, most tartok annál ami legfelül van a képen, hamarosan ezt is kivégzem, aztán jöhet a többi. Nagyon jó sztorikat dolgoz fel az írónő. Igazán női kötetek ezek, persze ez nem zár ki egy férfi olvasót sem. Nekem rengeteg erőt adott egy - egy dolog megvalósításában. Pont ezért is hagytam utoljára ezt a képet. Mert hát miben is adott erőt? Számomra az augusztustól novemberig tartó időszak eléggé szörnyű  volt az életemben, elvesztettem pár embert, akiket nagyon szerettem. Ráadásul semmi nem volt igazi, folyamatosan törtem meg, mert az állandó rosszkedv lehúzta a suliban lévő teljesítményemet is, az egészet még tetézte az is, hogy a családomon kívül (persze őket is nagyon-nagyon szeretem) nem számíthattam senkire. Már novemberben kezdtem érezni, hogy valamin változtatni kell. Elkezdtem egészségesebben táplálkozni ill. rendszeresen tornázni, mondván ez leköti a figyelmem és amúgy sem lenne rossz pár kilótól megszabadulni. A mínuszos önbecsülésem legyen kicsit helyre rakva. Ebben láttam a megoldást. Nagyon örültem a sikereknek, hiszen nem kevés kilótól szabadultam meg, (kezdtem egyre jobban kinézni :$), mégis a totális mélypont karácsonykor ért el. Akkori barátom nemcsak engem, de még a szüleimet is bántotta azokkal a dolgokkal amiket művelt és mondott. Az egyetlen elfoglaltságom az volt, hogy nagymamámnál a karácsonyfa mellett elkezdtem olvasni. 450 oldalt kiolvastam 2 nap alatt, aminek a fő kérdése: "Átírhatod-e a sorsodat?"  Én azt mondom: igen. Nem állítom, hogy a könyv hatása nélkül ez nem következett volna be, nem is akarok ezen gondolkodni, de azt hiszem ezek után csak felfelé meneteltem. A barátommal szakítottam, az életmód váltást azóta is csinálom töretlenül (tornázom és okosan eszem:]), a jogosítványom is hamarosan készen van, az egyetemre is szívesen járok és élvezem a mindennapokat. Kiegyensúlyozott vagyok és boldog. És hogy az én életem is úgy folytatódik-e, mint a könyvekben? Én már tudom is a választ: Igen!:)


 Kedvencek sorozat 2011-es részei:

Téli kedvencek I. rész: KATT!
Őszi kedvencek I. rész: KATT!
Őszi kedvencek II. rész: KATT!
Nyári kedvencek I. rész: KATT!
Nyári kedvencek II. rész: KATT!

8 megjegyzés:

  1. Neked a Tresor in Love milyen tartós? Nekem is megvan, imádom az illatát, de az a nagy problémám vele, hogy pár óra, és teljesen elillan. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ezt már én is észrevettem, hogy hamar elmegy az illata... :$

      Törlés
    2. Én a Tresor Midnight Rose illatát használom, eszméletlen jó és egész nap lehet érezni az illatát, nagyon tartós. Csak ajánlani tudom mindenkinek:)

      Törlés
  2. Jó poszt volt, köszi :]
    Nagyon tetszik a karácsonyi póló :]

    VálaszTörlés
  3. A Reserved pulóver nagyon csinos! :))

    VálaszTörlés
  4. A karácsonyi felsőd annyira jó :) irigylem :)

    VálaszTörlés
  5. hú,most nagyon kedvet kaptam Fejős Évához,neked pedig további sikeres életmódosítást kívánok <3 :)

    a masnis felső a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Mindenkinek!:))

    VálaszTörlés