2012. március 6., kedd

Makeup Academy pirosító - vélemény

Már régóta szemezek a Makeup Academy márkával. Olcsó, mégis jó minőségűnek tűnő termékeik vannak, különböző beauty blogokon is egészen meggyőző swatchokat látni róluk. Az egyetlen akadályt a beszerzésével kapcsolatban csak az akadályozta meg, hogy nálunk Mo-n nem lehet kapni. Edit blogjáról viszont már rendelhetőek akár MUA paletták is! Most januárban vásároltam is egyet, ami mellé kaptam egy pirosítót is tesztelésre, először ezt szeretném Nektek bemutatni.


Maga a pirosító halvány rózsaszín színű, apró, pici aranyló csillámokkal. Kerestem az árnyalat nevét a csomagoláson, de nem találtam, így a hivatalos honlapról próbáltam infókat leolvasni: a pirosítóknak nincsen igazán nevük, csak számuk alapján különböztethetőek meg. Az enyém a "Shade 1"-es. A pirosító elég kicsi, 2.4g-os (egy átlag Essence púder/pirosító 8-9g között van), de szerintem egy pirosító esetében ez bőven elegendő mennyiség. A csomagolása műanyag, a teteje átlátszó, ami nagy előny. Jól záródik, nem lötyög, nem zörög.


A pirosítóról leginkább csak jókat tudok mondani. Ecsettel nagyon könnyű felvenni és az arcon is eloszlatni. Kicsit porzik míg az ecsetet a festékbe mártjuk, de csak egészen minimálisan. Pigmentáltsága is nagyon jó, felvíve pedig a csillámok is csak akkor látszanak benne, ha nagyon süt minket a nap. Igazán kellemes szín így a tavasz és a nyár közeledtével.

A swatch-ért kattints a 'Tovább' gombra!




Engem abszolút meggyőzött ez a kis pirosító, biztosan szeretnék még belőle pár árnyalatot beszerezni. Nagyon jó színekben kaphatóak (ahogyan láttam a MUA honlapon) ill. minőségre és tartósságra is megkapják a jó jegyet!

3 megjegyzés:

  1. .Koszi a tesztet :) Nekem az 2-3 gr-os pirositokkal nincs bajom, sot talan jobban szeretem is oket. Inkabb legyen tobb arnyalat, egy 9 gr-ost en az eletben em hasznalok el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a pirosítót!^^
      Nekem ez az első ilyen pici pirosítóm, de egyáltalán nem kifogásolom méretét, szerintem is bőőőven elegendő és még helytakarékos is. Sokszor szoktam azon bosszankodni, ha elutazom valahova, hogy mennyi helyet foglalnak a nagyobbak..

      Törlés
  2. Nekem a 3-as árnyalat van meg:) imádom:) még Londonban vettem :). Olyan furi ez a pirosító, mert a dobozban mintha barackos lenne, közben pedig rózsaszín :) . Pedig pont barackos pirosítóra vadászom:)

    VálaszTörlés