2012. március 29., csütörtök

Avon Colordisiac rúzs | Drawn to you - vélemény

Nem igazán volt kapcsolatom eddig Avon rúzsokkal, nem is értem miért! Egy darabom volt tőlük, amit a mai napig imádok és azóta sem rendeltem egyet se. Múlt hónapban viszont egy leárazás során újra elkezdtem velük szemezni. A Colordisiac termékcsaládból választottam ki egy mély rózsaszín színűt, ami a "Drawn to you" névre hallgat.


A csomagolása strapabíró, a kupak nem lötyög, nem akar leesni, a rúzs is teljesen visszacsavarható. A színátmenetes külső nekem tetszik, igényes megoldás. Mivel semmi átlátszó nincs a csomagoláson - és röntgen szemünk sincs egyelőre - a tárolása (főleg ha többel rendelkezünk) fejjel lefelé ajánlott, hiszen alul egy matrica jelzi a rúzs színét.


A rúzsnak felkenés közben érezhető a kellemes, édeskés illata. Az állaga krémes, könnyen csúszik az ajkakon. Én mindig egyből az ajkaimra kenem, a széleit viszont érdemes ecsettel kiigazítani, mivel egy elég erős árnyalatról beszélünk az apró hibák is messziről ordíthatnak már. Felkenés után pedig természetesen a felesleget papírzsepivel itassuk fel, bár nem tapasztaltam, hogy mászkálna a rúzs ide-oda, viszont megintcsak a színre tudok hivatkozni... :)


Pigmentáltsága, fedése kiváló, elég egyszer, maximum kétszer végig menni vele az ajkakon. A krémes állagnak köszönhetően az ajkakat nem szárítja. Nehezen kopik, az ivást tökéletesen kibírja. A legtöbb idő amíg rajtam volt az 4 óra problémamentesen (lemosásig), de merem állítani, hogy tovább is simán bírta volna. Az ára katalógustól függően kb. 1000 - 1500 Ft között mozog, abszolút megéri! Akik legalább annyira szeretik a rúzsokat, mint én, azoknak mindenképpen csak ajánlani tudom!

1 megjegyzés: