2012. február 28., kedd

Téli kedvencek I. rész

Ez a téli időszak számomra nagyon változatos volt sminkelés terén. Decemberben a piros, arany és a csillogás dominált. Míg januárban a kékes szürkés árnyalatokat használtam sokszor, emellett még a natúrabb színeket, amik februárban teljes egészében megmaradtak. Annyira furcsa, hogy régebben mindig csak a színes sminkeket szerettem, ma már pedig legfőképpen a natúr/föld színeket... :)

Nem tudom Ti mit szóltok ahhoz, hogy kezd lassan, de biztosan véget érni a tél, de én örülök neki. Imádom a telet, a havat, a hideget és legfőképpen azokat a pillanatokat amikor a Nap sugarai megvilágítják a fehér tájat és teljesen elvakítanak...:) De kezd kicsit nyomasztó lenni az állandóan borult idő, meg igazából jó lenne már szellősebb ruhákhoz nyúlni. (Olyan jó tavaszi/nyári ruha kollekciókat adtak ki többen is az idén, hogy nem győzöm kapkodni a levegőt.) Sok sminkcuccot nem is igazán vásároltam, főleg nem január-februárban, de karácsonykor is csak én vásároltam magamnak kozmetikumot, aminek őszintén szólva örültem is. Eléggé nehéz volt kiválasztani az idei tél kedvenceit, hiszen kiemelkedően - úgy éreztem, hogy - semmi nem dominált, de aztán mégiscsak rátaláltam azokra a darabokra amiket nagy többségében használtam.

A szemhéjtusok. Napi szinten, minden sminkemhez használok mostanság tust. A fekete dominál, de decemberben az arany színűt használtam leginkább. Balról jobbra: NCY, W7 Trends, Lovely.

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra!  



Natúr színű paletták az abszolút nyertes kategória. Mind a Sleek Oh So Speciel-t és a NYX Smokey Eyes-t imádtam és imádom is. A Sleek palettám igencsak meg van fogyatkozva (sokszor használtam a highlighter színt arcra is), amit sajnálok is egy kicsit, de legalább láthatjátok, hogy igencsak használható színvilága van. Mellesleg ennyire nem tűnt durván porosnak egyik se, fránya vaku...

Mivel a fentebb említett palettákkal legtöbbször füstös szemeket készítettem és azok voltak a hangsúlyosak, a számat világos árnyalatokkal festettem ki. A rúzsról swatchot ITT láthattok.

A decemberi szemre való csillámok. :)  W7 Trends újra és a Catrice- Talk Like An Egyptian.

 A Maybelline szempillaspirálok abszolút domináltak. A Black Drama spirálról nem írtam egy túl pozitív véleményt, de több rétegben valóban drámai hatást lehet elérni vele, ami hétvégente igencsak jól jött..:) A One by One nagy kedvenc lett.


Igen, szempillagöndörítő! Már teljesen napi rutinná vált a használata spirálozás előtt. Sokkal szebb pillákat lehet vele elérni, én mindenkinek csak ajánlani tudom. Kicsit valóban rémisztően néz ki, de könnyű vele bánni és semmi káros hatása nincsen a szempillákra nézve sem.

Röviden ennyi lenne most a lista. Körömlakkokból most nem igazán tudok kiemelkedőt mutatni, hiszen mindig más szín volt a körmeimen vagy sokszor szinte semmi. Arcra való termékek közül is szinte mindig más, ráadásul sokat kísérleteztem arcra vállalható színű szemhéjpúderekkel, ezeket (nem mostanában, de) meg fogom Nektek mutatni mindenképp.


 Kedvencek sorozat 2011-es részei:
Őszi kedvencek I. rész: KATT!
Őszi kedvencek II. rész: KATT!
Nyári kedvencek I. rész: KATT!
Nyári kedvencek II. rész: KATT!
Facebook: Lájk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése