2012. február 17., péntek

NYX Jumbo Eye Pencil | Milk - vélemény

A NYX Jumbo szemceruzáját még decemberben rendeltem a TeSminked oldaláról. Először csak egy színt  mertem megvenni kipróbálásra, a Milk árnyalatra esett a választás, hiszen a legtöbb beauty blogon is ezt a színt használják a legtöbben.


Ez a termék, nem a klasszikus értelembe vett szemceruza, amit a szemünk (vízvonalának) kihúzására használunk, hanem egy primer/szemhéjalapozó. A primereket általában a szemhéjunkra visszük fel, hogy ebben tapadjon meg a por állagú szemhéjfestékünk. Így sokkal hosszabban szebb marad a sminkünk és színek is élénkebb lesznek.
Hogy a NYX-nél ez működik-e?
Az, hogy a termék ceruzaformában kapható nem igazán praktikus, mivel faragás közben elveszítünk belőle valamennyi festéket, viszont az interneten már számos blogbejegyzés és videó található meg arról, miképp varázsolhatjuk át kis tégelyekbe. A kupakja stabil, nem esik le róla. A ceruzán megtalálhatóak az összetevők, származási hely ill. a mennyiség is (5g). A termék hypo allergén és cruelty free.

Ha szeretnéd a bejegyzés folytatását is elolvasni, kattints a 'Tovább' gombra! 


A festék ceruza formában könnyen felvihető, amit érdemes az ujjunkkal vagy egy fültisztító pálcával eldolgozni. Puha, krémes állaga van, ami nem csúszkál össze vissza a szemhéjon. A szemhéjpúderek színeit gyönyörűen kiemeli, sokkal szebb hatást lehet bármilyen szemhéjfestékkel elérni ha alatta van ez a primer. (Persze ez leginkább csak a világos színekre igaz.) A smink nagyon tartós vele, nem csúszkál össze vissza és nem gyűrődik be a szemen található kis redőkbe. Semmiféle problémát nem tapasztaltam vele.


Pluszként még annyit tudok róla mondani, hogy vízvonalon is kipróbáltam. Ott is tartós, de annyira erős élénk fehér színe van, hogy nagyon ijesztő tekintetet kölcsönöz... :)


Szemhéjfestékek NYX Jumbo nélkül és NYX Jumboval


Nekem nagyon megtetszett ez a kis szemceruza, könnyű vele dolgozni és igazán hasznos. Viszont abban biztos vagyok, hogy túl sok színt sem nagyon érdemes beszerezni belőlük. Erre az árnyalatra még azt lehet, mondani, hogy alapdarab, de az összesre sincs szüksége szerintem sok embernek. Egy ebből a színből, a feketéből és a kedvenc színemből pont elég lesz azt hiszem...

1 megjegyzés: