2012. február 22., szerda

Maybelline One by One szempillaspirál - vélemény

Ma a Maybelline egyik szempillaspirálját fogom bemutatni, méghozzá a One by One névre hallgató darabot. Bizonyára sokan tudjátok miről is van szó pontosan, hiszen a tv-ből és magazinokból is ez a szempillaspirál folyt sok sok műszempillával és retussal megtűzdelve. Mi bloggerek pedig azért vagyunk, hogy megmutassuk mi is a valóság!:)


A csomagolás tipikus Maybelline szempillaspirál forma. Jól záródik, nem találtam semmiféle kivetnivalót benne. A hátoldalán plusz infót nyújthat a spirálkefe formája, megtalálható rajta a származási hely (Olaszország), a mennyiség (9,4ml) is. 

 A spirálkefe sok-sok kicsi műanyag sörtéből áll, ami szépen elválasztja egymástól a pillákat. Vékony festék réteget vesz fel, így előfordulhat, hogy többször kell "tunkolni", de ez egyáltalán nem zavaró. A kefe se nem túl kicsi, se nem túl nagy. Könnyen elérhetőek vele a pillák ill. az alsó szempillasor is könnyedén kifesthető vele.


Ha szeretnéd megnézni, hogyan teljesít a szempillaspirál előtte/utána képekben kattints a 'Tovább' gombra!


 Szempillaspirál nélkül

 Maybelline One by One szempillaspirállal
  
Maybelline One by One szempillaspirállal szempilla göndörítés után


Nálam az eredmények eléggé meggyőzőek: szép, hosszú, elválasztott pillákat eredményez. Szempilla göndörítés után nekem kicsit jobban tetszik, mivel így azért íveltebbek, de anélkül is megállja a helyét. Még több réteget is simán lehet rá felvinni, nyilván akkor drámaibb hatás is elérhető vele.. :)

Már elég régóta megvan ez a szempillaspirál, de őszintén szólva csak most vettem észre, hogy a vízállót vásároltam meg belőle. Tartósságra kiváló és fel is tűnt, hogy még sminklemosóval is kicsit makacsabb, mint egy "átlagos" szempillaspirál. Vizes vattát a szememre nyomva próbáltam ki gyorsan a vízállóság tényét és azt kell, hogy mondjam: kiválóan teljesít ezen a téren is.

Nekem nagyon tetszik ez a szempillaspirál, ha elfogy és addig nem adnak ki másfélét, ami esetleg megtetszene, biztosan újra fogom vásárolni... :)

Ha tetszett a bejegyzés: LÁJK:)

4 megjegyzés:

  1. Látványos az eredmény, lehet ki fogom majd próbálni! ^^

    VálaszTörlés
  2. Én a Satin Black-el hasítok, kár, hogy vízállót még nem találtak ki belőle... én úgy tapasztaltam, kb annyi festéket vesz fel, ami egy sor pilla kifestéséhez elég, de lehet hogy csak szerencsés darabot fogtam ki. Tunkolni meg nem szeretem, attól csomósodik :(

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg van ez a szempillaspirál és nagyon tetszik.
    Összehasonlítottam a Rimmel Londonnal és igazából egy kicsit jobb is :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg van ez a szempillaspirál és nagyon tetszik.
    Összehasonlítottam a Rimmel Londonnal és igazából egy kicsit jobb is :)

    VálaszTörlés