2012. január 2., hétfő

Újévi fogadalmak

Sajnos ez a 2012-es év nem éppen úgy kezdődött, ahogyan azt elterveztem, ezért aztán, hogy egy kicsit több lelkesedéssel és kedvvel vessem magam bele ebbe az évbe, kitűztem magam elé pár álmot, amikből célokat faragtam:)

1. Több könyvet fogok olvasni. Nem nagyon vagyok az a könyvolvasós típus, de ha egyszer a kezembe akad egy alig bírom letenni. Ezért aztán most keresni fogom a jobbnál jobb könyveket!


2. Spórolás. Szeretnék megspórolni magamnak egy kis pénzt, ami talán lehetővé teszi majd a következő évre kitűzött célok elérését is. :)

3. Autóvezetés. Ezt már decemberben elkezdtem, remélem jó sofőr válik belőlem.:)


4. Sikeres vizsgák. Kicsivel több tanulás, lelkesedés az egyetemhez. Persze eddig is szerettem, csak sok a hullámvölgy, kiegyensúlyozottabb tanulási tendenciát szeretni produkálni.

5. Tökéletes alak. A tökéletes alak elérése pedig csak fogyással érhető el. 2011 végéig már fogytam 6 kilót, amit ugyanolyan lelkesedéssel szeretnék folytatni, még 8 kiló a cél!

6. Több időt tölteni a családommal. Idén biztos nem hagyom ki a velük való nyaralást sem senki kedvéért!

7. Új telefon. A mostani már majdnem használhatatlan.

8. Találni egy igazi barátnőt. Talán ez lesz a legnehezebb.

9. Hosszú haj.


10. Tetoválás.

11. Önfeledtnek lenni. Eléggé stresszelős típus vagyok, de szeretném végre többször elengedni magam.

12. Megtalálni önmagam.

13. És szándékosan ezt hagytam utoljára (a többi nem fontossági sorrendben van): szerelem. Szeretnék igazán szeretni egy olyan embert, aki ugyanúgy viszont tud. Vajon mennyire jó jel, hogy épp ez lett a 13. pont?

Képek forrása: http://weheartit.com/

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fogyásodhoz! :) Milyen módszerrel sikerült?
    Az én listám is hasonló,kivéve az autóvezetés,barátnő és a telefon pontot.Milyen tetoválást szeretnél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen:) Hát, a fogyásom leginkább a Rubint Réka Dvd-knek köszönhető:) Meg persze az étkezésembe is vittem pár változást, pl: nem eszem este hat után semmit. Reggeli kaja mellé iszom egy kis tejet vagy üdítőt, de aztán csakis ásványvíz, kenyeret nem igazán eszek, de ha mégis akkor Update kenyeret. És nagyon odafigyelek, hogy mindig ugyanazokban az időpontokban egyek, ne legyen csúszás. Ezek a legfontosabbak, de azért még van pár szabály. Sztem egyszer összeszedem mindet és csinálok belőle egy bejegyzést:)

      Tetoválásnak pedig szöveget szeretnék a combomra:) Te is szeretnél (vagy már van is)? Milyet?

      Törlés