2012. január 4., szerda

NYX Smokey Eyes paletta - vélemény

A TeSminked.hu oldalról már jó ideje lehet kapni NYX termékeket is, aminek én nagyon örültem. Szerettem volna régóta kipróbálni ezt a márkát, külföldi webshopból, pedig még nem nagyon mertem rendelni. Lényeg a lényeg: hozzájutottam a NYX Smokey Eyes 10-es szemhéjpalettájához. A továbbiakban erről olvashattok egy kis véleményt.


A csomagolás teljesen egyszerű, fényes, fekete színű, ami gyűjti az ujjlenyomatokat. Az enyém megkarcolva érkezett és mivel a saját kis dobozában volt, így elég valószínű, hogy már a gyártás során megsérült. A paletta elején megtalálható a fantázia neve is (Smokey Eyes), ami azért fontos, mert ha többel rendelkezünk nem kell külön kinyitogatni, hogy most akkor melyik-melyik. (Nem úgy, mint egyes Sleek palettáknál.)


A palettában található egy tükör és egy applikátor is. Én őszintén szólva egyiket sem használtam még, de a tükör mindenképp jól jöhet vészhelyzetekre. A színek közül a szürke és barna árnyalatai dominálnak, ahogy ez egy füstös szemnél lenni szokás.

Ha szeretnéd a bejegyzést tovább olvasni és megnézni a swatch-okat, kattints a 'Tovább' gombra!




A színek - függetlenül attól, hogy fényes vagy matt - ugyanolyan könnyen eldolgozhatóak. A színek tetszenek, jól kombinálhatók,  a füstös szem elengedhetetlen árnyalatai. Első ránézésre egyes színek között nem sok különbség van, viszont felvíve már látszik, hogy nem teljes ugyanazok. Bár az alsó sor két szürkéjébe még így is bele lehetne kötni. Pigmentáltság szempontjából én sokkal jobbra számítottam. A swatchokat alap nélkül készítettem, nyilván alappal még erősíthetőek. Én a szememen csak alappal használtam, valóban erősödnek a színek, a tartósságáról pedig nem tudnék rosszat mondani. Egyáltalán nem mocorgott el a szememen.

Felső sor színei

Alsó sor színei

Őszintén szólva, ezt a palettát  nem vásárolnám újra, mert ár-érték arányban nem igazán (TeSminked.hu 2990Ft) éri meg. Viszont nekem még így is tetszik, kihasználható. Nappali és éjszakai sminket is könnyedén el lehet vele készíteni. A pigmentáltság kicsit gyenge pont, amik alappal erősíthetőek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése