2012. január 8., vasárnap

NYC folyékony szemhéjtus - vélemény

Annyira rákaptak az emberek mostanság a Lovely szemhéjtusokra, hogy konkrétan hiánycikké vált már egy egy Rossmannban. Amikor már 3X-ra jártam a bolt közelében és még mindig üresen állt az állvány, körbenéztem más márkáknál is, hogy hol lehet még folyékony szemhéjtust vásárolni. Ekkor bukkantam rá a NYC szemhéjtusra. Nem tudtam mire számítsak, hiszen befóliázva lehetett megvásárolni a terméket, de úgy gondoltam a kb. 800Ft-os áron egy próbát simán megér.

 
 A csomagolás letisztult, semmi csicsa:  fekete színű ezüst feliratokkal, amiben 5ml festék található. Az ecsettel könnyű dolgozni, lassan vékonyodik el a vége, így egészen vékony vonalat is húzhatunk vele, de a vastagabbal sem lesznek problémák. Nekem először az volt kicsit furcsa, hogy túl hosszú az ecset szára, így eleinte nehezebben ment vele a "munka", de egy két alkalom után, már nagyon könnyedén ment. Ezzel a szemhéjtussal tudtam eddig a legkönnyebben tusvonalat húzni.


A szemhéjtus száradás után tartós, nem mocorog, viszont csap alá tartva a kezemen megkopott picit, a dörzsölést pedig egyáltalán nem bírja. A szememen semmi problémát nem találtam vele. Szerintem ez a szemhéjtus nagyon jó vétel volt, könnyen dolgozom vele és a viselése közben sem okozott negatívumokat. Ha elfogy, biztosan újravásárolom.

1 megjegyzés:

  1. look really great- love eyeliner
    xx the cookies
    samecookeisdifferent.blogspot.com
    share the feeling visit <3

    VálaszTörlés