2011. december 7., szerda

W7 Trends csillámos szemhéjtus - vélemény

A karácsony közeledtével szinte vadászok a csillogós, csillámos arany színű sminkekre. Így amikor megláttam a W7 Trends - 03 Light Gold csillámos folyékony szemhéjtusát a TeSminked.hu oldalán, egyből meg is rendeltem. Pár nap múlva már a kezemben tarthattam, alkalmam is volt próbálgatni, így elérkezettnek látom az időt, hogy a nagy közönségnek is bemutassam. 

A csomagolásán semmi kivetnivalót nem találtam. Műanyag az egész, az alja átlátszó és egy nagy W7 felirat található rajta. Az, hogy átlátszó nekem tetszik, mert ha többel rendelkezünk így nem kell a nevét keresgélni a csomagoláson vagy kinyitogatni ahhoz, hogy vajon melyik is melyik... Meg hát, ha le van tépve róla a papír, ami kupakján van, sajnos a név el is veszik, ugyanis az összetevők mellett a neve is erre a papírra került fel. 


Az ecsete először kicsit furcsa volt, de felvitel közben egyáltalán nem okozott problémát, hogy nem túlzottan hegyes a vége. (Nem vékonyodik el.)  Egy - két szál pedig picit hosszabb volt, mint a többi, de én megoldottam ezt a problémát egy ollóval. 


Az ecset egyébként pont annyi festéket vesz fel, amennyi kell, nem kell lehúzogatni a felesleget a nyílásba, sem máshova. Egy húzással azonban nem lesz túl sok csillám a szemhéjunkon, így többször is át kell vele menni, hogy egybefüggő csillámos tusvonalat kapjunk. 

Ha szeretnéd a bejegyzést tovább olvasni és megnézni a swatch-okat, kattints a 'Tovább' gombra!


 egy réteg | 3 réteg

Itt már azt hiszem teljesen látszik, miről is beszéltem, így néz ki a tus egy ill. három rétegben. Látszik, hogy még három rétegben sem tökéletes, én ilyenkor a Catrice szemhéjpúderemmel és egy ferde ecset segítségével ki töltöm a hiányzó részeket. Tartósságra igencsak jó, erős dörzsölés hatására sem mocorog el, ehhez persze az kell, hogy felvitel után várjunk türelmesen a sminkelés következő lépéseivel kb. másfél percet, de ez, azt hiszem túlélhető idő mennyiség. 

Nekem mindent összegezve tetszik ez a szemhéjtus biztosan sokat fogom használni főleg így a karácsony közeledtével. Megrendelni a TeSminked.hu oldalról tudod, mindössze 790 Ft.

Neked hogy tetszik? Szereted a csillámos sminkeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése