2011. december 23., péntek

Karácsonyi TAG

Az én ajándékaim már nagyon várják, hogy kibontsák őket és persze én is, hiszen mi sem jobb annál amikor látod a megajándékozott szeretteiden az örömöt. Szerintem ez a legszebb az egész karácsony alatt. És persze a fények, az illatok, az ízek... minden. :)


 1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Csomagolópapír, imádok csomagolni. :)

2. Igazi vagy műfenyő?
Idén már műfenyő, mert édesapám egy ideje allergiás az igazira.
 
3. Mikor díszíted fel a fát?
23-án délután szoktunk fát díszíteni.

4. Mikor bontod le a fát?
Változó, most szerintem vízkeresztkor, vagy még később... műfenyő lévén végülis tök mindegy :)

5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem tartozik a kedvenceim közé, de azért ha elém rakják megiszom :)

6. Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Pontos kedvencre nem emlékszem, de a Barbie babáknak mindig tiszta szívből határtalanul tudtam örülni!

7. Van 'Betlehemed'?
Nincs.

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Bort választani iszonyú nehéz volt idén a párom apukájának választani.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A családomnak. :)

10. Legrosszabb Karácsonyi ajándékod?
Nem emlékszem ilyesmire..:)

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Távolabbi rokonoknak postai, ismerősöknek elektronikus képeslap, vagy email.
12. Kedvenc karácsonyi film?
Ha azt mondom Reszkessetek betörők, az ciki?:D

13. Mikor kezdesz vásárolni?
Változó, tavaly már megvolt szinte minden december 5-10 körül. Idén 20-22 között intéztem el majdnem mindenkiét.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem emlékszem ilyesmire.

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Nincs kifejezetten kedvenc karácsonyi. Nem is eszünk tipikus karácsonyi kajákat.. csak a sütik azok, amiket én meg nem nagyon szeretek...:$

16. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Mi minden évben 24-én dél körül indulunk nagyszülőkhöz, ezért mióta az eszemet tudom, itthon 23-án este ünnepeljük a karácsonyt.

17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Egyik se, csak simán csúcsos.

18. Mikor nyitod ki az ajándékodat?
23-án este.

19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Hogy a csúcsdíszt mindig apukám teszi fel a fára, mert nekem soha nem engedi meg.

NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése