2011. december 25., vasárnap

H&M parfüm

7 megjegyzés:

  1. De jól néz ki :) Mennyibe került?

    VálaszTörlés
  2. A győri h&m-ből, de szerintem ahol van makeup pult ott mindenhol van:)
    Nem tudom pontosan mennyibe került, mert tesómtól kaptam karácsonyra, de amikor anno kinéztem magamnak akkor olyan 2500 Ft körül volt ha jól emlékszem:)

    VálaszTörlés
  3. köszi :)
    és milyen az illata? mert a fekete üvegből olyan erősebb, fűszeresebb illatra következtetek, bár én jobban szeretem, az édes, kellemes illatokat :)

    VálaszTörlés
  4. Wooow ő tényleg dögösebb! :O

    VálaszTörlés
  5. Nem igazán vagyok jó az illatok leírásában, de igen: ez fűszeresebb. Viszont nem túl intenzív, elég hamar elillan az illata.

    Én is jobban kedvelem amúgy az édesebb illatokat...:)

    VálaszTörlés