2011. december 20., kedd

Coca Cola & Fanta ajakápolók

Ha szeretnél valami apró cukiságot vásárolni a barátnődnek, testvérednek vagy bárkinek, akkor adok egy tippet! Coca Cola termékes ajakápolók. Rengeteg ízben kaphatóak a Coca Colától a Sprite-ig! Az ízük és az illatuk ugyanolyan, mint az üdítőitaloké! Egyszerűen imádni valóak! Két típusban kaphatóak: kitekerős és "ujjal belenyúlós" változatban is. Igaz, hogy a kitekerős higiénikusabb, de a csomagolása miatt megvásároltam magamnak a kupak formájú kólásat. El kell mondanom ezekről a termékekről, hogy csodát ne várjunk tőlük (mint pl.: egy Carmextől), de a hétköznapokon mindenképp jó szolgálatot tesznek. Kisebb kiszáradásokra tökéletes vagy csak ha egyszerűen a széltől és hidegtől akarjuk óvni az ajkunkat. Legfőbb előnyük mindenképpen az illatuk és ízük.





Te próbáltad már ezeket a termékeket?

7 megjegyzés:

  1. Hol lehet ezeket beszerezni?

    VálaszTörlés
  2. Én a Claire's-ben vásároltam, eddig nem is láttam máshol.

    VálaszTörlés
  3. Én a Müllerben vettem még fél éve kb.:)

    VálaszTörlés
  4. Müllerben lehet a legjobb áron venni úgy tudom:) Én 600 Ft-ért vettem mint egy Labello ára mondjuk, míg a Claire's-ben múltkor 900 Ft volt...

    VálaszTörlés
  5. Hát akkor úgy néz ki én nem vagyok elég körültekintő..:D Akkor én is azt ajánlom, hogy Douglas vagy Müller, mert én a Claire's ben, 1090ért vettem. Igaz ott volt egy olyan akció, hogy kb. 1400 ért megkaptam kettőt.

    VálaszTörlés