2011. december 20., kedd

Beauty Tipp: Rubint Réka fitnessz DVD-i

Kipróbáltátok már Rubint Réka edzésprogramjait? Jelentem: én igen! Már régóta szerettem volna sportolni járni, de a suli és tanulás mellett nem tudtam volna rendesen beiktatni a hétköznapjaimba. Ekkor jött az ötlet, hogy mi lenne ha otthon tornáznék fitnesz DVD-kre. Nagyon ódzkodtam az egésztől, úgy gondoltam, hogy ez nekem nem fog igazán működni, mert nem lesz hozzá elég akaraterőm, de azért beszereztem pár Rubint Réka DVD-t. Meg kell, hogy mondjam, az első alkalmakkor nagyon nehezen bírtam, pedig csak húsz percig tornáztam eleinte. Egy DVD tartalma (a legtöbb esetben) 20 perces edzésekre van bontva, külön hasra, fenékre, felsőtestre, combra... Így, ha csak húsz perced van, akkor tornázhatsz húsz percet is, de ezeket kombinálhatod is, így 40-60-80-at is dolgozva.


A kezdeti nehézségek egyáltalán nem tántorítottak el, amit persze magamnak köszönhetek leginkább, de sokat segített az is, hogy Réka folyamatosan biztat és elmondja, hogy mindezt csak magamért csinálom és igenis higgyem el, hogy meg lesz eredménye. Még mindig vannak izomlázas napjaim, de az első napokban mozogni nem tudtam annyira fájt mindenem. A kezdetekkor nem tértem át más étrendre, nem akartam egyből belevágni a dolgok közepébe, de egy-két hét torna után egyszer csak el kezdtem diétázni. Nem számolom a kalóriákat, de jóval kisebb adagokat, rendszeresebben eszem ill. egészségesebben is. Gondolom mivel az étrendemen nem változtattam egyből és, mert tapasztalatból tudom, hogy az én testem nem reagál egyből az ilyesmire, talán egy kilót, ha fogytam az első hónapban. Most tartok a 2. hónapban és már 5 kilótól szabadultam meg! Ígérem, ha elérem a kijelölt célt, elárulom mennyiről mennyit fogytam... :) Az "edzéseken" természetesen most is elfáradok, fájdalmas részek is vannak benne, de megéri, mivel az állóképességem érezhetően javult, sokkal jobb lett a közérzetem, mélyebben alszom. Ma már szinte igénylem a testmozgást és örülök neki, hogy tudtam változtatni magamon és a közérzetemen is. Így aztán mindenkinek bátran ajánlom ezt a fajta testmozgást: annak aki fogyni szeretne, annak aki szeretné fejleszteni az állóképességét vagy csak rendszert vinni a hétköznapjaiba! 

3 megjegyzés:

  1. Neked honnan van a DVD? Le lehet valahol tölteni? Így képekről amugy nem gondolnám hogy neked fogynod kellene:D De jó hogy írtál róla, mert most nagyon megjött a kedvem:$

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen!:) Igazából nem voltam magammal elégedetlen, olyan átlagos testalkatom volt, a célom nekem inkább az volt, hogy formásabb legyek, de persze innen onnan volt miből fogyni:)

    Amúgy nem akarom ezt így nagyon nyilvánosan hangoztatni, de valamilyen torrent oldalról biztosan le tudod tölteni (pl: ncore), ha Neked nincs ilyen kérd meg fiú ismerőseidet, hogy segítsenek! Biztosan nem fognak nemet mondani:) Mindegyik DVD nagyon jó és van miből válogatni..:)

    VálaszTörlés
  3. igen a fiúknak tényleg van, de kinevetnének :$ Inkább megpróbálom leszedni én:D köszi a segítséget:)

    VálaszTörlés