2011. december 22., csütörtök

Avon Solutions olaj-mentes mattító krémek & tonik - vélemény

Az Avon kb. fél éve teljesen megújította a Solutions termékcsaládjának darabjait. Nem csak a csomagolás változott, hanem a krémek összetétele. Én személy szerint nem igazán örültem a dolognak, mert hát, ki örülne annak, ha a régi, tökéletesen bevált krémét kivonnák a forgalomból? Ennek ellenére nem kezdtem el kétségbe esetten keresgélni más márkáknál, inkább megrendeltem az új Solutions termékcsalád Complete Balance névre hallgató darabjait. Rövid jellemzésként: olajmentesek és mattítóak.


A cég a termékcsaládra ennyit fogalmazott meg:
"A Complete Balance lényegében egy jó erős tea. A Japánból származó teacserje levele erős antioxidánsokat és ásványi anyagokat tartalmaz: többek között cinket, amely segít egyensúlyba hozni a helyenként száraz, más részeken (az ún. T-zónában: homlok, orr, áll) viszont zsíros, összességében tehát vegyes arcbőrt. Az Avon a teacserje levelének kivonatával gazdagította a Complete Balance termékeket, melyek rendszeres használata segít a faggyútermelés csökkentésében és a vegyes bőr egyensúlyának kiegyenlítésében." 

Ha szeretnéd elolvasni a termékekről a bővebb leírást, kattints a 'Tovább' gombra!
 

Avon Solutions - complete balance day / nappali krém

A krémek csomagolása igencsak mutatós. Az alja üveg, a teteje műanyag ami úgymond "tükrös", nem tudom igazán elmagyarázni, de a képen azt hiszem jól látszik miről beszélek. Mutatós, igényes kinézetű, jó érzés kézbe venni. A kupak csavarós, teljesen stabil. A csomagoláson információként csak a krém nevét és fontosabb tudnivalókat írják le. (SPF15, mattító, olaj mentes, 50ml...) Az összetevők teljes listája egy papíron van, ami abban a dobozban található, amiben magát a krémet kapjuk meg. 
A krém színe fehér, eléggé sűrű állagú, fejjel lefelé tartva sem mozdul meg semmit. Zsírosabb bőrrészekre nem igazán ajánlom, de a száraz részeket kiválóan hidratálja. Hamar beszívódik a bőrbe, egyáltalán nem hagy maga után ragacsos/tapadós érzést, nem csillog utána a bőröm. Az illatát nem igazán tudom behatárolni, de nem kellemetlen, sőt leginkább csak akkor érezni ha közelről beleszuszogok a bejegyzést kedvéért.. :)
Nálam ez a krém jól teljesített, egyetlen hátrányként azt tudnám mondani, hogy a homlokomra nem szívesen kenem, de az arcomra kiváló. Száraz, vízhiányos bőrűeknek tökéletes választás lehet.



Avon Solutions - complete balance night / éjszakai krém

A csomagolása teljesen megegyezik azzal, amit a nappali krémnél leírtam (lásd: feljebb). 
Az éjszakai krém minősége és "viselkedése" is eltér nappali társától. A színe zöld, kicsit zselészerű és szintén sűrű állaga van. Az illata ennek a krémnek is van, de ez sem annyira erős, hogy már messziről érezni lehessen. Felvitel után, viszont jó sokáig tart a felszívódása. Éjszakai krém lévén szerintem ez egyáltalán nem zavaró, de szükségszerű elmondani, hogy lassan szívódik a bőrbe, az első pár órában hagy maga után egy kissé ragadós érzést, de ez reggelre teljesen megszűnik. Eddig nem igazán használtam éjszakai krémeket, de mióta ezt használom sokkal szebbnek és egészségesebbnek tűnik a bőröm és reggelente nem annyira "gyűrött". 




Avon Solutions - complete balance tonik

A termékcsalád következő darabja a tonik. Minden krémezés előtt én szigorúan bevezetném az arctonikok használatát, mivel fontos, hogy a szennyeződéseket, zsírosodást eltávolítsuk az arcunkról mielőtt felkenünk bármilyen krémet!
Az első dolog amibe természetesen belebotlunk az a csomagolása. Egyáltalán nem értem, hogy miért nem lehetett hasonló csomagolást tervezni, mint a krémekre, így hát maradt a tetőtől talpig műanyag. Számításaim szerint a 200ml-es tonikot, kb. 2x kell újravenni míg egy egész adag krém el nem fogy, bár ez mindenkinél attól függ mekkora mennyiségű krémet visz fel az arcára. A tonik illata eléggé szúrós, érezhetően van benne alkohol, ez nekem egyáltalán nem tetszik. Ugyanis ha ezt valóban vegyes arc bőrűeknek szánták, akkor nem gondoltak arra, hogy az alkohol még jobban fogja szárítani az amúgy is száraz részeket? Nekem nagyon húzódik tőle a bőröm, kimondottan szárít. Télre egyáltalán nem ajánlom, nyáron, amikor a nagy melegben hajlamosabb zsírosodásra a bőr, akkor még jó szolgálatot tehet. Akinek viszont inkább szárazabb bőre van, annak nem ajánlom ezt a tonikot. 


Neked van Solutions terméked? Meg vagy vele elégedve?

3 megjegyzés:

  1. Húúú nekem nagyon nem jöttek be a krémek. A nappali krémtől csillogott az arcom és nagyon nehéz érzete volt számomra. Az éjszakai pedig egyszerűen ragadt, hiába vittem fel vékonyan. Gondoltam nem baj, elhasználom őket, de nem adták meg a kellő hidratáltságot a bőrömnek és teljesen kiszáradt, így váltanom kellett.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon kiszárította a bőrömet 1 hét elteltével, sosem jártam még így egyetlen arckrémmel sem! Nem győzőm zsíros krémmel kenegetni az arcomat, hogy rendbe tegyem. Száraz, vízhiányos bőrre semmi képpen nem ajánlom, mint ahogy az a leírásban olvasható!

    VálaszTörlés
  3. Nekem tokeletesen bevalt..az arcom megtisztult a pattanasoktol, nem fenylet nem volt zsiros a borom, hanem egesz nap mattito hatasa volt.a nappali kremre nincs szuksegem mert alapozot hasznalok de viszont en szimpla cask az ejszakai kremet hasznalom es estenket a tonikot, de azt nem mindennap, mert az nem ajanlatos.Egy ilyen tegely krem fel evig eleg.nem kell az arcra kenni az egeszet hiszen nagyon hatekony hatasa van akkor is ha csak keveset viszunk fel a borre, ezaltal hamarabb is beszivodik.Azoknak ajanlom akiknek pattanasos es problemas az arcbore, 1 honap utan szinte teljesen rendbe rakja az arcot es folyamatos hasznalat mellett teljesen elmulik.En lassan egy eve hasznalom, es teljesen elegedett vagyok vele!

    VálaszTörlés