2011. november 21., hétfő

Tároló Tipp: Fiókos szekrény az IKEA-ból

Már nagyon régóta kedvem sem volt vásárolni, amiért már nem tudtam hova tenni a smink cuccaimat. Egy piciny kis polcra rakosgattam minden holmimat, ahol folyamatosan porosodtak (valahogy nem akartam egyenként letörölgetni a rúzsaim tetejét hetente) ráadásul már annyira tömve volt ott mindent, hogy ha valamit felborítottam, akkor borult minden... Mindenképpen megoldást kellett találnom a problémára. Az IKEA katalógusát lapozgatva, pedig rátaláltam a segítségre!


Ha szeretnéd megnézni, hogyan rendeztem be a szekrényt kattints a 'Tovább' gombra!


A kis szekrény tetejére került a tükröm és a szemceruzák, szempillaspirálok, amik egy virágcserépben kaptak helyet. A többiek csak random dolgok. A fiókokon vannak kis rekeszek, amikbe bele lehet tenni papírt is, amire akár ráírhatom, hogy mi található az adott fiókba, de talán nekem erre nem lesz szükségem..:)

Az első fiókba az arcra való dolgaimat tettem:

A második fiókban a szemhéjpúderek, pigmentek, primerek:

A harmadik fiókban: műszempillák, szemhéjtusok:

A negyedik fiókban nesszeszerek és olyan dolgok, amikben utaztathatom a sminkeket/ecseteket:

Hát ennyi lenne! A rúzsok/szájfények egyelőre maradtak a polcon, mivel kellene nekik kis rekeszeket találnom, amikbe nem borulnak fel. Erre főleg a szájfényeknél vagyok nagyon "allergiás". Legközelebbi tárolós bejegyzésnél már ígérem megmutatok mindent! 

A szekrény pedig egy iszonyatosan jó vétel volt, mindössze 7500 Ft-ot fizettem érte. Igaz, hogy festett acél és nem fa, de egyáltalán nem üt el látványban a fekete-fehér fa bútorom mellett. Ahogy ez az IKEA-ban lenni szokott, lapra szerelve vásárolható meg, könnyen összeszerelhető. Nekem ez segítség nélkül sikerült!

Hogy tetszik? 
Te hol tárolod a sminkjeidet?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, tényleg praktikus és nagyon jó áron volt :))
    Nekem egyelőre elférnek a sminkjeim egy fiókban, de ha annyi lenne mint neked biztos beruháznék én is egy ilyenre :)



    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik *.* elfogadnám :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóó én is valami hasonlóban gondolkozom :)

    VálaszTörlés
  4. én a múltkor kinéztem egy pipere asztalt az Ikeában és az tetszett a kiállított darabnál a legjobban, hogy ilyen színházas fény volt körülötte, ezek a nagy villanykörték a tükör körül. Tisztára beleszerettem. Csak az nem ilyen költséghatékony :(

    VálaszTörlés
  5. Jajj azok olyan szépek *-* Csak hát igen, nem olcsó darabok. Meg én nem is tudnám szépen elhelyezni a szobámban, helyhiány miatt. De ha lesz saját házam/lakásom egyet egyszer tuti vásárolok:)

    VálaszTörlés
  6. ez direkt ilyen vékonyka volt, mert nekem is olyat kell keresnem. az új szobámban csak egy ilyen asztal és egy ágy lesz ha minden igaz. http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/10203610/
    erről beszéltem amúgy, de így semmi extra, a tükörrel meg a világítással volt jó nagyon :)

    VálaszTörlés
  7. Jajjj nagyon jóóó, az ehhez tartózó ágyat is (MALM) nézegettük, hogy milyen jól néz ki..:) Egyébként én ilyesmire gondoltam először: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/10121228/
    De amit mutattál is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés